loading...
jadidtarinha-ir
نویسنده وبلاگ بازدید : 143 پنجشنبه 30 خرداد 1398 نظرات (2)

شفقنا زندگی-شاید از نظر دیگران مرد سلطه پذیر، به اصطلاح مرد زن ذلیلی باشد، اما اگر این مرد هم، نه به خاطر ترس یا اجبار، بلکه به اختیار خود و با میل و رغبت در این رابطه مانده باشد، می‌توان گفت: ترکیب او با زنی سلطه گر، ترکیبی متناسب و ایده ال است.

اگر می‌خواهید بفهمید شما و خواستگار‌هایی که ادعا می‌کنند توان خوشخبت کردنتان را دارند، به کدام گروه تعلق می‌گیرید، این مطلب را بخوانید.

به گزارش شفقنا به نقل از تبیان شاهزاده سوار بر اسب سفیدتان را چطور تصور می‌کنید؟ مردی که توان خوشبخت کردن شما را دارد، کیست؟ مردی است که به همه خواسته هایتان چشم می‌گوید؟ یا فرد مقتدری است که همه تصمیم‌ها را یک تنه می‌گیرد و با آمدنش، خیالتان را برای همیشه راحت می‌کند؟ قطعا همه شمایی که این مطلب را می‌خوانید، مرد رویایی‌تان را به یک شکل تصویر نمی‌کنید.

در حالی که سلطه‌گر‌ها تنها در کنار فردی «بله قربان گو» احساس آرامش می‌کنند. اگر می‌خواهید بفهمید شما و خواستگار‌هایی که ادعا می‌کنند توان خوشخبت کردنتان را دارند، به کدام گروه تعلق می‌گیرید، ادامه این مطلب را بخوانید.
با کدام یک خوشبخت می‌شوید؟
افسانه‌هایی را که می‌گویند «مرد‌ها عاشق زن‌های جسور می‌شوند» یا اینکه «هر مردی دوست دارد زنی سر به راه داشته باشد که جز «چشم» چیزی نمی‌گوید»، فراموش کنید. این را که یک زن و مرد در کنار هم زندگی خوب و کم تنشی داشته باشند، نمی‌توان با چنین تعریف‌های کلی پیش بینی کرد و گفت: اگر هر مردی با یک زن بله قربان گو ازدواج کند خوشبخت می‌شود.
تصور نکنید که یک فرد سلطه گر در همه شرایط، رفتار‌های سلطه گرانه را به نمایش می‌گذارد. همه ما تا اندازه‌ای هر دوی این ویژگی‌ها (سلطه گری و سلطه پذیری) را در خود داریم و در هر شرایطی که بتوانیم، از آن‌ها استفاده می‌کنیم.
آنچه می‌تواند دوام و آرامش یک رابطه را تنظیم کند، مناسب بودن ترکیب یک زوج با یکدیگر است؛ یعنی ممکن است هرکدام از این افراد، در صورت ازدواج با شخص دیگری رابطه ناخوشایند را تجربه کنند، اما در کنار یکدیگر، به دلیل مناسب بودن ترکیب و هماهنگ بودن روحیاتشان با هم، زندگی موفقی را بسازند. آدم‌ها را از نظر الگوی ارتباط میان فردی به دو گروه می‌توان تقسیم کرد. یک گروه سلطه گر هستند و گروه دیگر سلطه پذیر. اما نباید فراموش کرد که این الگو‌های رفتاری را در همه لحظات زندگی و در هر شرایطی به نمایش نمی‌گذارند.
به عبارت دیگر، افراد سلطه پذیر در همه روابطشان از این الگو استفاده نمی‌کنند بلکه در رابطه میان فردی با جنس مخالف، این الگو را در پیش می‌گیرند و ممکن است با وجود چنین روحیه‌ای در شرایط دیگر، نقش یک سلطه پذیر را بازی کنند. قرار گرفتن فرد سلطه گر، با فرد سلطه پذیر در یک رابطه ترکیب خوبی را ایجاد می‌کند. شاید دیگران رابطه‌ای را که مرد در آن سلطه دارد، مردسالارانه خطاب کنند، اما اگر زن این رابطه، سلطه پذیر باشد و نه به خاطر ترس و اجبار، که به خاطر میلش به تحت سلطه قرار گرفتن در آن رابطه بماند، خطری زندگی زناشویی شان را تهدید نمی‌کند.
شاید از نظر دیگران مرد سلطه پذیر، به اصطلاح مرد زن ذلیلی باشد، اما اگر این مرد هم، نه به خاطر ترس یا اجبار، بلکه به اختیار خود و با میل و رغبت در این رابطه مانده باشد، می‌توان گفت: ترکیب او با زنی سلطه گر، ترکیبی متناسب و ایده ال است.
سلطه‌پذیر‌ها چه کسانی هستند؟
آن‌ها دوست دارند حمایت شوند و در جست و جوی یک مراقب هستند.سلطه پذیر‌ها قدرت را در زندگی به دست فرد مقابلشان می‌دهند تا او زندگی شان را جلو ببرد.آن‌ها از اینکه کسی به جایشان تصمیم بگیرید یا به آن‌ها امر و نهی کند، ناراحت نمی‌شوند.بازی سلطه پذیر‌ها باخت- برد است. آن‌ها ترجیح می‌دهند در یک تعامل و به تعبیری یک بازی، خودشان ببازند و همسرشان برنده همیشگی باشد.
سلطه‌گر‌ها چه کسانی هستند؟
افراد سلطه گر، عاشق تسلط و قدرت هستند.آن‌ها می‌خواهند همان کسی باشند که رابطه را به پیش می‌برد و تصمیم‌های ریز و درشت را می‌گیرد.سلطه گر‌ها اهل بازی برد- باخت هستند؛ یعنی در هر بازی و تعاملی، باید آن‌ها برنده و فرد مقابلشان بازنده باشد.این افراد از تکنیک «به در می‌گویم تا دیوار بشنود» استفاده می‌کنند و پیام‌ها را به شکل غیرمستقیم به طرف مقابلشان منتقل می‌کنند.در پیام غیرمستقیمی که صادر می‌کنند، مفهوم ضمنی از خشم نهفته است و فرد مقابل به خاطر آشنا بودن با لحن و شیوه نگاه سلطه گر، این خشم را متوجه می‌شود.
وقتی زور می‌گوید، شاکی می‌شوید؟این سکه روی دیگر هم دارد. اگر زن و مردی که سلطه پذیر نیستند، با فردی سلطه گر زندگی کنند و به خاطر اجبار، ترس از تنها شدن یا مسائلی از این دست تسلط همسرشان را بپذیرند، ترکش‌های این پذیرش اجباری، رابطه شان را دچار مشکل می‌کند.
ابراز خشم منفعلانه، یکی از واکنش‌های شایع به این موضوع است. خشمی که منفعلانه بروز می‌کند، خود را به شکل مخالفت‌های پنهان و غرولند نشان می‌دهد. زنی که می‌داند همسرش انتظار به موقع آماده بودن شام را دارد، خشمش را با بی پاسخ گذاشتن این انتظار نشان می‌دهد.
شاید او آشکارا با این خواسته همسرش مخالفت نکند، اما یک شب به بهانه نبود ماده غذایی خاص در خانه، یک شب به بهانه بیماری و گریه کردن بچه و شب دیگر هم با عذر و بهانه‌ای دیگر از آماده کردن غذا طفره می‌رود.
یا مردی که در ظاهر به همه خواسته‌های همسرش بله می‌گوید و از او حساب می‌برد، با برآورده نکردن نیاز‌های عاطفی همسرش- مثل توجه نکردن به او یا ابراز نکردن محبت کلامی- خشمش را نشان می‌دهد و ناخودآگاه از او انتقام می‌گیرد.
به در می‌گوید که دیوار بشنود؟
پیام رسانی غیرمستقیم یکی از رفتار‌های شایع این گونه افراد است. یک فرد در پیامی مستقیم می‌تواند به فرد مقابلش بگوید: «من از تو ناراحتم!» در این شیوه پیام رسانی، از ضمایر «من» و «تو» استفاده شده و مشخص است که فرد در پیامش چه کسی را خطاب قرار می‌دهد. همچنین در چنین پیامی مشخص است که فرد به چه موضوعی اشاره می‌کند. «ناراحتی» موضوع مشخصی است که فرد در پیامش آن را مطرح کرده است.
این در حالی است که در پیام رسانی غیرمستقیم، افراد بیشتر از ضمیر سوم شخص استفاده می‌کنند و با مثال زدن و حکایت تعریف کردن، موضوع را به شکلی غیرمستقیم طرح می‌کنند.
گاهی رئیس است، گاهی مرئوس؟
برای اینکه فردی به سلطه گر یا سلطه پذیر تبدیل شود، چند عامل در کنار هم نقش بازی می‌کنند. شخصیت هر فرد از یک سو تحت تاثیر وارثت است و از دیگر سو تحت تاثیر محیط. شرایط خانوادگی که فرد در آن زندگی کرده، محیط اجتماعی و تجربیاتی که در جریان زندگی داشته، می‌تواند در تبدیل شدنش به هر کدام ازاین شخصیت‌ها نقش داشته باشد.
تصور نکنید که یک فرد سلطه گر در همه شرایط، رفتار‌های سلطه گرانه را به نمایش می‌گذارد. همه ما تا اندازه‌ای هر دوی این ویژگی‌ها (سلطه گری و سلطه پذیری) را در خود داریم و در هر شرایطی که بتوانیم، از آن‌ها استفاده می‌کنیم. برای مثال، همسر سلطه گری که حتی تصمیم‌های شخصی زندگی همسرش را هم به تنهایی می‌گیرد، وقتی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان متوقف می‌شود، به یک سلطه پذیر تبدیل می‌شود.
همین فرد ممکن است وقتی رییس یک اداره می‌شود، دوباره نقش سلطه گر را بازی کند، اما زمانی که در دانشگاه، سر کلاس یک استاد بزرگ می‌نشیند، دوباره سلطه پذیر شود. با توجه به این موضوع، می‌توان به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کرد. گفتیم که هر فرد با توجه به شرایطی که در آن قرار می‌گیرد، سلطه پذیر یا سلطه گر می‌شود. در چنین وضعیتی می‌توان گفت که یک زن سلطه پذیر، بعد از ازدواج از همسرش مردی سلطه گر می‌سازد. در حالی که ممکن بود چنین مردی بعد از ازدواج با یک زن سلطه گر، رفتار‌های حاکی از قدرت طلبی را نشان ندهد.
درست یا نادرست
اگر با سلطه گر‌ها ازدواج کنید، کارتان به طلاق می‌کشد. محققان در بررسی هایشان به یک نتیجه عجیب دست پیدا کردند. آن‌ها دریافتند که زندگی با یک همسر سلطه گر می‌تواند دوام رابطه را تضمین کند و حتی به تولد و پرورش فرزندان بیشتر بینجامد. با توجه به بررسی‌های انجام شده، ازدواج‌هایی که در آن‌ها یکی از طرفین سلطه گر بوده از رابطه‌هایی که برابری و اشتراک نظر در آن‌ها مبنای تصمیم گیری بوده، دوام بیشتری داشته اند.
در میان همین آشنایان محدودتان، خیلی‌ها با همسری سلطه گر زندگی می‌کنند. محققان گفته اند که تقریبا در یک چهام روابط زن و شوهری، یکی از زوج‌ها سلطه گر بوده است. سلطه پذیر‌ها قربانی خشونت خانگی می‌شوند.
از نظر محققان قرار گرفتن در رابطه‌ای که در آن یکی از طرفین سلطه گر است، الزاما به معنای زندگی در شرایط خشونت آمیز نیست. به عبارت دیگر، در صورتی که فردی که سلطه پذیر نیست، با همسری سلطه گر زندگی کند و به خاطر شرایط خاص و محدودیت هایش به قدرت طلبی او تن دهد، می‌توان گفت که این فرد قربانی خشونت خانگی شده، اما اگر فردی با سلطه جویی‌های همسرش مخالفتی نداشته باشد و به خاطر ویژگی‌های شخصی اش آن‌ها را آزاردهنده تلقی نکند، نمی‌توان حرفی از خشونت به میان آورد.
عاقبت زندگی با آدم‌های سلطه گر، مدام جنگ و دعوا کردن است. با توجه به نتایج اعلام شده، در چنین شرایطی زن و شوهر با آرامش بیشتری در کنار هم زندگی می‌کنند، کمتر با هم درگیر می‌شوند و بیشتر به صاحب فرزند شدن تمایل نشان می‌دهند.
منبع: همشهری
نویسنده وبلاگ بازدید : 203 دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درخواست وکیل خانواده


موسسه حقوقی ندای عدالت با استخدام وکیل پایه یک دادگستری که در زمینه های مختلف من جمله وکیل خانواده؛ تجاری و شرکتها، ثبتی و اراضی؛ بانکی و ورشکستگی، دارای تجربه و تخصص میباشند آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشد و با به نتیجه رساندن پرونده های متعدد، سوابق درخشانی را در کارنامه خود بهمراه دارد

موسسه حقوقی، وکیل، وکالت، مشاوره حقوقی

بهترین خدمات با مناسبتریت قیمت در dadshid.com

نویسنده وبلاگ بازدید : 186 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)

فال روز یکشنبه بیست و چهارم ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ طالع و اتفاقات روز جدید در فال روزانه روز یکشنبه تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ . فال … نوشته فال روز یکشنبه بیست و چهارم ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ اولین بار در اولی ها پدیدار شد. فال روزانه یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵ فال روز تولد امروز ۲۴ بهمن […]

نوشته فال روز یکشنبه بیست و چهارم ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :فال روز یکشنبه بیست و چهارم ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
http://s1g.ir/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%db%8c%da%a9%d8%b4%d9%86%d8%a8%d9%87-%d8%a8%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%85-24-%d8%a8%d9%87%d9%85%d9%86-1395/
نویسنده وبلاگ بازدید : 193 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:


گوگل در تلاش برای طراحی لباس


دانش > فناوری‌ – همشهری آنلاین:
شرکت گوگل با همکاری با شرکت مد Ivyrevel که به شرکت H&M وابسته‌است، درتلاش است پایگاه داده‌هایی ایجاد کند تا با کمک آن بهترین لباس برای فعالیت‌های روزانه افراد و سبک زندگی آنها طراحی کند.

براساس گزارش CNN، طراحي لباس‌ها براساس داده‌هايي خواهد بود كه توسط يك اپليكيشن اندرويد و در طول يك هفته گردآوري مي شوند. اين اپليكيشن از ابزار‌هاي ساخت گوگل بهره مي‌برد كه داده‌هاي مرتبط با فعاليت‌هاي فيزيكي و موقعيت كاربر را گردآوري مي‌كند. اين اطلاعات سپس وارد الگوريتمي مي‌شود كه مي‌تواند براساس داده‌ها لباس طراحي كند.

اين داده‌ها مي‌توانند به كلي روند طراحي لباس را متحول كنند، زيرا همه زواياي اين صنعت، از جنس مواد تا شكل و برش و جزئيات و تزئينات را مي‌توان به اين شكل تعيين كرد، و قيمت اين لباس‌ها نيز از ۹۹ دلار آغاز مي‌شود.

به گفته شركت Ivyrevel براي داشتن لباسي منحصر‌به‌فرد، افراد بايد لباس‌هاي خود را از طراحان مشهور بخرند كه بار مالي زيادي براي آنها خواهد داشت، اما پروژه جديد طراحي لباس بر اساس داده‌ها مي‌تواند به افراد كمك كند تا بر اساس رفتارها و سبك زندگي كه دارند،‌لباسي منحصر به فرد داشته‌باشند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب گوگل در تلاش برای طراحی لباس در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :گوگل در تلاش برای طراحی لباس
http://mofidestan.ir/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d8%a7%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 232 سه شنبه 19 بهمن 1395 نظرات (0)

موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک مستقیم  مشخصه فایل :  h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0, v100r001chnc00b313, electricity supplier channels.zip اندروید:۴٫۴ تست شده و بدون اشکال میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید با تشکر گروه آدا فایل …

دانلود فایل فلش هواوی huawei h60\-l21 بیلد نامبر c00b313 با لینک …
bannerfa.bistarinha.xyz/…/دانلود%۲۰فایل%۲۰فلش%۲۰هواوی%۲۰huawei%20h60-…‎Cachedدانلود فايل فلش هواوي huawei h60-l21 بيلد نامبر c00b313 با لينک مستقيم …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l04 بیلد نامبر c00b370 با لینک مستقیم …..
جی ۷ مدل G7L11لينک منبع و پست :دانلود رام رسمی فارسی هواوي جی ۷ G7-L11 اندروید

دانلود فایل فلش هواوی huawei h60\-l12 بیلد نامبر c00b313 با لینک …
feixiansi.com/…/دانلود+فایل+فلش+هواوی+huawei+h60/-l12+بیلد+نامبر+c00b313+با+لینک+مستقیم.html
دانلود فايل فلش هواوي huawei h60-l12 بيلد نامبر c00b313 با لينک مستقيم …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b121 با لینک مستقیم.
فایل فلش هواوی huawei h60 l04 بیلد نامبر c675b822 با | جستجو
behtina.gdn/…/فایل-فلش-هواوی-huawei-h60-l04-بیلد-نامبر-c675b822-با‎Cachedفایل فلش هواوی huawei h60-l12 بیلد نامبر c00b313 با موضوع : فایل فلش …. /۱۱/
۰۸/post-74936/دانلود-فایل-رام-فارسی-هواوی-huawei-y320-u10-بیلد-نامبر-
c328b400 … +فلش+هواوی+huawei+hn3_u00+بیلد+نامبر+c00b105+با+لینک+
مستقیم …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b310 با لینک …
booksells.ir/?p=30391‎Cached3 ژانويه ۲۰۱۷ … موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b310 با لینک
مستقیم. مشخصه فایل : h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک …
mmikhak01.wordpressblog.ir/…/دانلود-فایل-فلش-هواوی-huawei-h60-l11-بیلد-نامبر-c00b313-ب/
۲۵ ا کتبر ۲۰۱۶ … موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b316 با لینک …
mobilefile.m.test.com/prod-655146-دانلود+فایل+فلش+هواوی+huawei+h60_l11+بیلد+نامبر+c00b316+با+لینک+مستقیم.html‎Cachedموضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0, v100r001chnc00b313
, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک …
docz.ir/دانلود-فایل-فلش-هواوی-huawei-h60-l11-بیلد-نامبر-c00b313-ب/
موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0, v100r001chnc00b313
, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک …
ada-file.net/downloads/دانلود-فایل-فلش-هواوی-huawei-h60-l11-بیلد-نامبر-c00b313-ب/‎Cached3 نوامبر ۲۰۱۶ … موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک …
filexyz.ir/?p=1843‎Cachedموضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک
مستقیم. مشخصه فایل : h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0,
v100r001chnc00b313, …
listlistدانلود رام گوشی huawei y560\-u02 – rss
musicesal-rzb.soghady.ir/list/listlistدانلود+رام…huawei…/-u02.html‎Cachedموضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : h60-l11, android 4.4, emotion ui 3.0, v100r001chnc00b313
, …

دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک مستقیم در سایت به روز فایل


لینک منبع و پست :دانلود فایل فلش هواوی huawei h60-l11 بیلد نامبر c00b313 با لینک مستقیم
http://berooz.flie.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%81%d9%84%d8%b4-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-huawei-h60-l11-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%af-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%b1-c00b313-%d8%a8/
نویسنده وبلاگ بازدید : 257 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

فلسفه دهه فاطمیه زنده نگه داشتن فرهنگ فاطمی است. فلسفه دهه فاطمیه نشر و ترویج ویژگی های منحصر به فرد حضرت فاطمه زهرا و تبعیت از ایشان است.

زمینه به وجود
آمدن روزهایی به عنوان ایام فاطمیه، به خاطر زنده نگه داشتن فرهنگ فاطمی می باشد.

سوگواری در ایام فاطمیه

در ایام
فاطمیه مجالس گوناگون مذهبی به فراخور امکانات و شرایط مخصوص به خود بین این دو
تاریخ معتبر که از روایات صحیحه استفاده می شود برگزار می گردد؛ عده ای روزهای
ابتدایی نزدیک به شهادت اول را مثلاً پنج روز یا
۱۰ روز را به برگزاری مجالس
وعظ و عزاداری می پردازند و عده ای هم با توجه به شرایط خاص خود ترجیح می دهند
روزهای فاطمیه دوم را انتخاب کنند و برخی هم به زنده نگه داشتن هر دو روز می
پردازند.

فلسفه دهه فاطمیه . عکس دهه فاطمیه .

هدف از عزاداری در دهه
فاطمیه

پس کسانی که
به زنده نگه داشتن ایام فاطمیه اول و دوم می پردازند چنین دغدغه ای ندارند که
مثلاً
۲۰ روز
برای حضرت عزاداری کنند یا کمتر یا بیشتر.

هدف از تشکیل چنین مجالسی فهم و نشر
فرهنگ فاطمی می باشد که این موضوع اختصاص به ایام فاطمیه اول یا دوم ندارد و ما
باید به امید روزهایی تلاش کنیم که همه ایام ما «علوی»، «فاطمی» و «حسینی» شوند.

تبعیت از ائمه در مورد ایام
فاطمیه

از آنجایی که
مبنای عمل مسلمانان بر اساس معارف و دستورات قرآن و پیامبر اکرم (ص) و جانشینان او
از خاندانش می باشد، بنابراین قول، عمل و تقریر پیامبر و اهل بیت (ع)، دلیل شرعی
در اثبات جواز یک عمل می باشد. به عبارت دیگر یکی از راه های اثبات جواز عمل به یک
کار می تواند عمل کردن یکی از معصومین (ع) به آن باشد زیرا در منابع اسلامی عمل
کردن به سیره و روش معصوم که از جانب خداوند منصوب شده است حجیت دارد. به طوری که
در مورد پیامبر گرامی اسلام در قرآن آمده که ایشان اسوه حسنه، برای بشریت هستند و
لذا تمسک به سیره ایشان و جانشینانش روش حسن می باشد.

در کتاب
ریاحین الشریعه در مورد سیره حضرت امام باقر (ع) آمده که هرگاه تب بر حضرت غلبه می
کرد، آب سرد بر خود می ریخت و با صدای بلند به طوری که هرکس در خانه بود، صدای آن
حضرت را می‌شنید، می فرمود: یا فاطمه بنت محمد (ص).

نظر علما در مورد ایام
فاطمیه

علمای بزرگ ما
به ایام شهادت معصومین توجه خاصی داشتند و برای ذکر فضائل آن بزرگواران در ایام
شهادت ثواب زیادی قائل بودند، در این رابطه شهید مطهری(ره) می‌فرماید: «ایام
فاطمیه است چرا ذکر فضائل و زندگی اهل بیت پیغمبر این همه اجر و ثواب دارد آنها
انسان‌های ساخته‌شده هستند…» و باید توجه داشت که چون در تاریخ شهادت حضرت
زهرا(س) اختلاف نظر وجود دارد، لذا در هر دوره تاریخ مشهور شهادت آن حضرت عزاداری
برپا می‌شود

فلسفه دهه فاطمیه . فلسفه دو دهه فاطمیه . عکس دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یا ایام فاطمیه

البته تعبیر
به دهه فاطمیه کمتر می‌شود و بیشتر ایام فاطمیه گفته می‌شود در این ایام، ممکن است
در برخی از جاها یک روز و در برخی از جاها چند روز برای آن حضرت عزاداری شود. از
طرفی باید توجه داشت که مصیبت حضرت زهرا (س) مصیبتی عظیم است و هر چه مصیبت بزرگ‌تر
باشد، عزاداری مربوط به آن هم بیشتر خواهد بود
.

در سنت شیعیان
مدت خاصی برای عزاداری وجود ندارد و معروف شدن دهه اول یا دوم در سال
های اخیر با تأسی به دهه
اول محرم صورت گرفته و روایت یا سنتی که چنین توصیه‌ای داشته باشد در دست نیست.
جایگاه بلند دخت رسول خدا (ص) و شهادت ایشان در راه دفاع از حقانیت امیرالمؤمنین
علی (ع) و نیز مصائب وارد شده بر ایشان، علت این سنت در بین شیعه است.

ایام فاطمیه از نگاه آیت
الله وحید خراسانی

آیت‌الله وحید
خراسانی آن را مصیبت کبری می‌نامد. ایشان می گوید: «…در این مصیبت کبری که ناموس
خدا و بضعة خاتم انبیاء و کفو سید اوصیاء و مادر ائمه هدی نیمه شب دفن شد… به
پاخیزیم و آنچه در توان داریم در تعظیم شعائر شهادت او انجام دهیم». به واسطه همین
بزرگی مصیبت است که شیعیان ممکن است چند روز قبل یا بعد از شهادت اقامه عزا کنند.
از طرفی به واسطه نزدیک بودن این دو روز اختلافی، کم کم یک حالت پیوستگی بین ایام
به وجود آمده و برخی آن را به دو دهه تقسیم کرده و آن را اختصاص به حضرت زهرا (س)
داده‌اند و روایتی در این زمینه وجود ندارد. اما سیره ائمه اطهار و علمای دین
بزرگداشت شهادت آن حضرت بوده است
.




گردآوری: مجله اینترنتی ستاره



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

ایام فاطمیه از چه تاریخی شروع ودر چه تاریخی تمام می …ایام فاطمیه از چه تاریخی شروع ودر چه تاریخی تمام می شود؟مسائل دین ،احکام دین،پاسخ به سوالات دینی،احکام …نحوه ی انجام سجده سهو در سجده واجب قرآن باید پیشانى به قصد سجده بر چیزى که سجده بر آن چرا برخی زنها از سنین تا سالگی به خیانت و … روزی طلبان را در کسب روزی یکسان گردانید ۱ فراموش و به یاد آوری حقی٢ آسودگى خبرگزاری فارس صدا‌وسیما فقط از برخی مداحان حمایت می…خبرگزاری فارس ـ گروه آیین و اندیشه یکی از مداحان جوان دهه شصتی کشور است، اصالتاً اهل اهمیت و ضرورت درس خواندن منتظران و یاوران حضرت …اهمیتوضرورتدرسپاسخ به طور کلی می‌توان انگیزه‌های درس خواندن و کسب علم را به دو قسم مادی و معنوی فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می …فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می شود؟الف ماجرای انتقادهای این روزها به هیات و هیاتی هاآنها منهای برخی کلمات که در شأن هیچ کس نیست، دقیقا دارند امر به معروف و نهی از منکر می به حلقه وصل خوش آمدیدتیتر یک مبشر صبح اخبار مرتبط با رهبر انقلاب دریچه آخرین اخبار چهره‌های جبهه فرهنگی روزهای قمر در عقرب سال سایت شخصی محمدباقر …با سلام و ادب عرضم به حضورتان که همانطوری که در مطلب قمر در عقرب چیست ؟ واقعیت یا گل واژه های شهداستاره ی آسمان ها بسم رب الشهدا و الصدیقین دلم را به آسمان ها می سپارم تا نوشته هایش را ایام فاطمیه از چه تاریخی شروع ودر چه تاریخی تمام می شود ایام فاطمیه از چه تاریخی شروع ودر چه تاریخی تمام می شود؟ مسائل دین ،احکام دین،پاسخ به سوالات دینی،احکام شرعی طب نخ سنتى براى حذف چربى زير پوستى و موضعى بدون كاهش وزن درمان ماندگار سنتی چین برای ضد چین چرا برخی زنها از سنین تا سالگی به خیانت و شهوت رانی روی « روزی طلبان را در کسب روزی یکسان گردانید ۱ « فراموش» و «به یاد آوری» حقی٢ «آسودگى خاطر»۱ خبرگزاری فارس صدا‌وسیما فقط از برخی مداحان حمایت می‌کند از خبرگزاری فارس ـ گروه آیین و اندیشه یکی از مداحان جوان دهه شصتی کشور است، اصالتاً اهل خرمشهر اهمیت و ضرورت درس خواندن منتظران و یاوران حضرت مهدی عج اهمیتوضرورت پاسخ به طور کلی می‌توان انگیزه‌های درس خواندن و کسب علم را به دو قسم مادی و معنوی تقسیم کرد فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می شود؟ فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می شود؟ الف ماجرای انتقادهای این روزها به هیات و هیاتی ها این روزها همه احساس تکلیف کردند هیات های مذهبی را نقد کنند مهمترین نقد هم این است؛ باید شور به حلقه وصل خوش آمدید انسان‌ها بنا به مشکلات، سرکوب‌ها و امیالی که دست نیافته‌اند، در فضای مجازی تمایل دارند آن روزهای قمر در عقرب سال سایت شخصی محمدباقر فیروزی با سلام آری ، منظور دقیقاً اول و آخر و نیمه ماه قمری است اما یکی دو شب اطراف آن احتیاط کنیم

مطلب فلسفه دهه فاطمیه چیست؟ چرا دو دهه عزاداری می کنیم؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :فلسفه دهه فاطمیه چیست؟ چرا دو دهه عزاداری می کنیم؟
http://mofidestan.ir/%d9%81%d9%84%d8%b3%d9%81%d9%87-%d8%af%d9%87%d9%87-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%db%8c%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d9%88-%d8%af%d9%87%d9%87-%d8%b9%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 227 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

۰۴ بهمن ۹۵ ساعت ۱۱:۰۹

مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی های جدید ویندوز ۱۰ است و در تازه‌ترین فعالیت، آن‌ها ظاهرا تنظیمات پاور ویندوز ۱۰ را به صورت اسلایدهایی درآورده‌اند تا کاربران بتوانند به راحتی هر چه بیشتری عملکرد کامپیوتر خود را مدیریت کنند. بدون شک استفاده از این تنظیمات در یک اسلاید می‌تواند مدیریت بیشتر کاربران را بر روی کامپیوتر همراه داشته تا آن‌ها بهترین عملکرد و بهترین عمر باتری را بر روی لپ تاپ های خود داشته باشند. گفتنیست که این اسلایدر به بخش اصلی باتری در نوار وظیفه ویندوز اضافه خواهد شد.

شاید در حال حاضر استفاده از این تنظیمات چندان هم سخت نباشد، اما کاربران مجبور هستند به بخش کنترل پنل رفته و از زیر مجموعه‌های Power اقدام به تنظیم مواردی این چنینی کنند. همین قضیه موجب می‌شود کاربران زمان زیادی را صرف انرژی مصرفی کامپیوتر خود نداشته باشند و از اعمال تنظیمات غافل شوند. این اسلایدر جدید تنظیمات پاور ویندوز ۱۰ باعث می‌شود که دسترسی به این بخش آسوده‌تر از گذشته شده و کاربران با دردسر کمتری مواجه شوند.

این قابلیت جدید بخشی از بیلد ۱۵۰۱۴ ویندوز ۱۰ است که در حال حاضر در اختیار کاربران برنامه ویندوز اینسایدر (Windows Insider) قرار گرفته است. این بیلد همچنین شامل یک فروشگاه کتاب های الکترونیکی مایکروسافت نیز می‌شود که به کاربران امکان خرید این کتاب‌ها و خواندنشان در مرورگر Edge را می‌دهد. کمپانی مایکروسافت تا پیش از این هیچگاه به فروش ای بوک ها یا همان کتاب های الکترونیکی نپرداخته بود و ظاهرا این فروشگاه را برای رقابت با iBooks اپل راه اندازی کرده است.

تنظیمات پاور ویندوز 10

فروشگاه کتاب های الکترونیکی مایکروسافت

مدل اسلایدی تنظیمات پاور ویندوز ۱۰ به آپدیت Creators خواهد آمد

مایکروسافت ادعا می‌کند که قابلیت های زیادی را برای افزایش عمر باتری لپ تاپ های ویندوز ۱۰ به تازه ترین بیلد آزمایشی این سیستم عامل اضافه کرده است. البته نگران نباشید، چرا که تمامی این قابلیت ها همراه با نسخه نهایی آپدیت Creators ویندوز ۱۰ در ماه آوریل سال جاری به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه یک پاور خوب انتخاب کنیم؟ شبکهکامپیوتری چالاک و سلامت با منبع تغذیه کامل به یقین بارها عبارت بدن سالم با تغذیه آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ هاآموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها دانلود دوره های آموزشی ویندوز آموزش قابلیت های اساسی و کلیدی ویندوز دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز نرم افزاری جهت مدیریت ویندوز و بهینه سازی ویندوز مستر اچ پیفروش سرور مرکز تامین سرور های …سرور سرور اموزش نصب ویندوز در سرور اچ پی پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشیپرسشها و پاسخ های کامپیوتری موقع وصل شدن از طریق کارت اینترنت با اشکال مواجه می نرم افزار مرورگر دانلود رایگان نرم افزار مرورگر دانلود رایگاندانلود نرم افزار مرورگر از لینک مستقیم بررسی وی ال‌جی زومیتطراحی در اولین نگاه به وی ۱۰ ال‌جی متوجه خواهید شد که با گوشی متفاوتی روبرو هستید چگونه یک پاور خوب انتخاب کنیم؟ شبکه کامپیوتری چالاک و سلامت با منبع تغذیه کامل به یقین بارها عبارت «بدن سالم با تغذیه سالم» را آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می دانلود دوره های آموزشی ویندوز آموزش قابلیت های اساسی و کلیدی ویندوز دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز نرم افزاری جهت مدیریت ویندوز و بهینه سازی ویندوز مستر اچ پیفروش سرور مرکز تامین سرور های اورجینال سرور سرور اموزش نصب ویندوز در سرور اچ پی پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشی پرسشها و پاسخ های کامپیوتری موقع وصل شدن از طریق کارت اینترنت با اشکال مواجه می‌شوم نرم افزار مرورگر دانلود رایگان نرم افزار مرورگر دانلود رایگاندانلود نرم افزار مرورگر از لینک مستقیم بررسی وی ال‌جی زومیت طراحی در اولین نگاه به وی ۱۰ ال‌جی متوجه خواهید شد که با گوشی متفاوتی روبرو هستید

مطلب تنظیمات پاور ویندوز ۱۰ آسان‌تر می‌شود در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :تنظیمات پاور ویندوز ۱۰ آسان‌تر می‌شود
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-10-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 232 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، اخیرا اخبار مربوط به گوشی جدید نوکیا یعنی Nokia 8 نظر همه را به خود جلب کرده است. این گوشی امسال در نمایشگاه CES در غرفه شرکت کوالکوم به نمایش درآمد. شایعات منتشر شده در مورد این گوشی بیانگر این بود که مشخصات این گوشی در حد یک پرچم دار است و مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی است. شرکت کوالکوم به دنبال این شایعات سریعا در مورد این گوشی شفاف سازی کرد و توضیح داد که این گوشی با همان طراحی قبلی که برای آن مورد استفاده قرار گرفته است، به نمایش درآمد و مشخصات این گوشی با شایعات منتشر شده در مورد آن، هیچ سنخیتی ندارد؛ اما این موضوع به معنای این نیست که امسال نوکیا گوشی هوشمندی که مشخصات آن در حد یک پرچمدار باشد، عرضه نخواهد کرد؛ زیرا طبق شایعات منتشر شده نوکیا قصد دارد در نمایشگاه MWC امسال از گوشی جدیدی به نام P1 رونمایی کند، که در ادامه مشخصات آن را بیان خواهیم کرد.

طبق شایعات منتشر شده، نوکیا امسال هفت گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد و جزییاتی نیز در این مورد منتشر شده است. یک رسانه روسی اعلام کرده است که گوشی P1 نوکیا مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ (سریع ترین پردازنده کوالکوم) است و شبیه گوشی شارپ Aquos Xx3 است که سال گذشته در ژاپن عرضه شد.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی P1 نوکیا با پردازنده ۸۳۵، رم ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی، اندروید ۷٫۰ نوقا و دوربین اصلی ۲۲٫۶ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که لنز آن مورد تأیید شرکت Carl Zeiss قرار گرفته است. در ضمن طبق شایعات منتشر شده این گوشی با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی از استاندارد IP57 نیز برخوردار است که به معنای مقاومت این گوشی در برابر گرد و غبار و آب است.

یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری نیروی این گوشی را تأمین می کند و این گوشی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود نوکیا P1 یک رقیب جدی برای سایر پرچمداران که امسال عرضه خواهند شد، باشد. از مهم ترین پرچمدار که امسال عرضه خواهند شد، می توان به گلکسی اس ۸ سامسونگ، ال جی جی ۶ و آیفون ۸ اشاره کرد که همه آن ها دارای پردازنده های ۱۰ نانومتری خواهند بود و از ویژگی های قابل توجه دیگری نیز برخوردار خواهند بود.

قیمت گوشی نوکیا P1 کمی بالا است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۸۰۰ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۹۵۰ دلار عرضه خواهد شد. با این حال خوشحالیم که شرکت محبوب نوکیا بازگشت پر قدرتی خواهد شد. قبلا نیز گوشی های لومیا این شرکت که توسط مایکروسافت پشتیبانی می شدند، به بازار عرضه شدند؛ اما چندان مورد استقبال قرار نگرفتند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری

مطلب آیا گوشی P1 نوکیا ستاره نمایشگاه MWC 2017 خواهد بود؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :آیا گوشی P1 نوکیا ستاره نمایشگاه MWC 2017 خواهد بود؟
http://mofidestan.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-p1-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-mwc-2017-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 189 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

تین‌نیوز| معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی از فراهم شدن بسته‌های ارزان سفر تا قبل از نوروز ۹۶ در حوزه‌های شهرگردی، بوم گردی و اکوتوریسم خبر داد.  سید هادی قره سید رومیانی در گفت‌ وگو با تسنیم، درباره اقدامات سازمان میراث فرهنگی و دولت برای کاهش هزینه‌های سفرعنوان کرد: به هر حال حفظ استقلال در قوانین و حوزه حقوقی و قضایی با این نگرش که اگر سازمان میراث فرهنگی در حوزه‌های توابع خود ذاتاً مستقل نباشد نمی‌تواند سیاست‌هایی را که جزو شرح وظایف آن بوده و در اسناد بالادستی است پیش ببرد.

وی ادامه داد: یک نمونه بارز آن بحث تاسیسات گردشگری بود ، شاهد بودید که تاسیسات گردشگری را حوزه‌های متعدد و متفاوتی تولید می‌کردند و ملزم بودند از نهادهای مختلف مجوز دریافت کنند، درحالیکه حوزه گردشگری یک حوزه تخصصی و کاملاً فنی است که خوشبختانه بعد از سه دهه با درایت خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی توانستند تشخیص دهند و برای همیشه تصمیم گیری شود تا در زمینه مالیات، عوارض و هزینه‌های جاری تاسیسات گردشگری تاثیرفوق العاده خوبی به وجود آید.

معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: از این به بعد تاسیسات گردشگری دیگر پاسخگوی یک مرکز خواهند بود، زیرا پاسخگویی به مراکز متعدد موجب عدم آرامش شده و همچنین باعث سرخوردگی اشخاص حقیقی و حقوقی در این حوزه‌ها بود که خوشبختانه این قبیل موضوعات را سازمان میراث فرهنگی توانست با استفاده از توانمندی‌های دولت و مجلس شورای اسلامی و همراهی خوبی که قوه قضاییه داشته اقدامات موثری را پیش ببرد.

قره سید رومیانی در ادامه عنوان کرد: در کشورهای دیگر که در حوزه توریسم موفق هستند آنها اول زیر ساخت‌های گردشگری را برای مردم خود فراهم کردند و وقتی یک توریسم به کشورشان سفر می‌کند شاهد زیر ساخت‌های مناسب سفر در آن کشورها خواهد بود، بنابراین نخستین هدف ما بعد از گردشگران خارجی مربوط به شهروندان خودمان است تا بتوانند هم با فضاهای گردشگری آشنا شوند و ترغیب بیشتری پیدا کنند و راحتی سفر را لمس کنند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رايگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک روزنامه دنیای اقتصاددنیای اقتصاد مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی به معرفی خطراتی پرداخته است که در سال جدید عصر ايران وی از چهره های اصلی و کلیدی انقلاب اسلامی و همه مراحل جمهوری اسلامی بودبانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش آغاز فروش خودرو های سایپا با خبرگزاری فارس صفحه اصلی رهبر انقلاب در دیدار هزاران تن از مردم قم وجود یک قوه‌ قضائیه مستقل و شجاع را همه چهره ها در شبکه‌های اجتماعیچهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی نی نی سایت راهنمای بارداری و بچه داریراهنمای بارداری و بچه داری مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و عروس مد ارایشگروه تولیدی مبلمان داتوی در نظر دارد برای حمایت از زوج‌های جوان در شروع زندگی خود الف فهرست صد جاي ايران كه قبل از مرگ بايد ديدفهرست صد جاي ايران كه قبل از مرگ بايد ديداس ام اس تبریک عید نوروز،آموزش تزیین سفره هفت …نوروز،عید نوروز،سفره هفت سینتبریک سال نو،،سبزه عید نوروزپیام تبریک سال نو،اس ام عکس های دیدنی از کودکی تا بزرگسالی کریستیانو رونالدو او برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۱ به تیم بزرگسالان راه‌یافت پس از گذراندن این فصل، با باشگاه اس ام اس تبریک عید نوروز،آموزش تزیین سفره هفت سین،تزیین سبزه نوروز،عید نوروز،سفره هفت سینتبریک سال نو،،سبزه عید نوروزپیام تبریک سال نو،اس ام اس الف فهرست صد جاي ايران كه قبل از مرگ بايد ديد فهرست صد جاي ايران كه قبل از مرگ بايد ديد عکس های جدید و متفاوت بازیگران مشهور با همسرانشان نوروز حاشیه‌های پخش آهنگ و تصویر ابی از معمای شاه از گاف تاریخی تا یک حرکت تازه در صداوسیما تصاویر استفتائات فروعات مسئله س آیا خمس و زکات بر کودکانی که هنوز به سن تکلیف نرسیده‏‌اند، واجب می‏‌شود؟ س مقصود از عروس مد ارایش گروه تولیدی مبلمان داتوی در نظر دارد برای حمایت از زوج‌های جوان در شروع زندگی خود، لیست عکس های محرمانه از مراسم اکران خصوصی فیلم فروشنده تصاویر مراسم اکران خصوصی فیلم فروشنده مراسم رونمایی فیلم فروشنده شب گذشته با حضور گروهی از هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن علم ورزش آیا ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه باعث کاهش وزن می شود؟ آکاایران علم ورزش آیا سفر رویائی به سرزمین تزارها روسیه بخش لست سکند سفر رویائی به سرزمین تزارها تابستان، هم از نظر طولانی بودن طول روز و هم از نظراستفاده و لذت روزنامه دنیای اقتصاد دنیای اقتصاد مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی به معرفی خطراتی پرداخته است که در سال جدید میلادی

مطلب کاهش هزینه های سفر تا قبل از عید نوروز در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :کاهش هزینه های سفر تا قبل از عید نوروز
http://mofidestan.ir/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b9%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 147 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

        یک عبارت  ضرب را می توان به چندین شکل مختلف نشان دهیم : ۱- با رسم شکل :  ۲- با نوشتن : سه دسته چهارتائی می شود ۱۲   ۳- با محور :  ۴- با کمک جمع : …

نوشته دانلود پاورپوینت ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم ابتدایی – ۱۷ اسلاید در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم ابتدایی – ۱۷ اسلاید
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b6%d8%b1%d8%a8-%d8%b9%d8%af%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%82%d9%85%db%8c-%d8%b1%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 186 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه مخابرات درخواستی برای افزایش تعرفه اینترنت ثابت نداشته است، اظهار کرد: بازار ADSL کشش قیمت بالاتر از این را ندارد.

به گزارش صبحانه، سمیع‌الله صادقی ، در پاسخ به سوالی درباره‌ وضعیت مشترکان اینترنت مخابرات، گفت: به نظر می‌رسد امروز قشر جوان ما که بخش قابل توجهی از کاربران اینترنت را تشکیل می‌دهد کمی کم حوصله شده و به دنبال سرعت بالاتر اینترنت است.
بازار ADSL کشش قیمت بالاتر را ندارد
وی ادامه داد: برهمین اساس شرکت مخابرات ایران طی ماه‌های گذشته با خرید تجهیزات مختلف تلاش کرده شرایط را برای افزایش سرعت فراهم کند. از سوی دیگر به دنبال ایجاد سامانه‌های جانبی در مخابرات هستیم تا بتوانیم کیفیت و سرعت بهتری را برای مشترکان اینترنت فراهم کنیم.

صادقی در عین حال از همکاری‌های مخابرات با تولیدکنندگان محتوا یاد کرد و افزود:  در زمینه‌ی شبکه‌های جدید مناقصاتی برگزار شده و با ارائه این شبکه‌ها امیدواریم سرویس بهتری ارائه شده و محیط برای ارائه‌کنندگان خدمات محتوایی بیش از پیش فراهم شود. به همین منظور نیز شرکت مخابرات برای ارائه‌کنندگان خدمات محتوا امکان واگذاری فضا، پاور، لینک و … را در نظر گرفته چرا که در نهایت ارائه این خدمات می‌تواند کمک بسزایی به تولید محتوای بومی جهت استفاده در شبکه ملی اطلاعات باشد.

معاون تجاری مخابرات ایران در خصوص تاثیر گسترش ضریب نفوذ اینترنت موبایل بر اینترنت ثابت نیز اظهار کرد: در این حوزه هم بحث سرعت و محتوا مطرح است. اکنون استفاده از دیتای همراه کمی پیشی گرفته اما اگر بتوانیم سرعت مناسب و بالاتر از موبایل را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم و تعرفه ما نیز شرایط مناسب داشته باشد، امکان رقابت جدی‌تر با اینترنت موبایل وجود دارد.

صادقی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که با توجه به گلایه‌های مخابرات از پایین بودن درآمد این شرکت آیا در خصوص افزایش تعرفه دیتا درخواستی به رگولاتور داده نشده، تصریح کرد: قیمت‌گذاری دراین حوزه برعهده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است و ما تاکنون درخواستی برای افزایش تعرفه دیتا نداشته‌ایم، چرا که بازار کشش قیمتی بالاتر از این را ندارد.

وی همچنین یادآور شد: برای دسترسی به حجم بالا نیز اینترنت موبایل چندان مقرون به صرفه نبوده و در صورتی که مشترکان نیاز به حجم بالای دیتا داشته باشند معمولا به سراغ اینترنت ثابت می‌آیند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

فلزات اساسی جهان سهم قیمت فلزات اساسی همچنان در حال رشد است البته پایان هفته گذشته فشارهایی بر مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر … تاجیک اقا این پهنای باند با نامحدود رو برداشتین یا ن ١٦٥٩٥ با سلام مشترك پربيننده ترين اخبار روز آخرین اخبار روز …پربيننده ترين اخبار روز ایران و جهان آخرین اخبار روز ایران مهمترین اخبار روز جهان آی تی پورت رفع مشکل کاهش سرعت اینترنت و یا …برای چک کردن و رفع احتمالی مشکل، مودم خود را به محل ورودی سیم های مخابرات به منزل برده مطالب زیبا پندآموز و جالب متنوع و برچيده از …مرض قند فشار خون کمر درد پادرد و انواع دردهای جسمی افسردگی تنگی نفس آسم چاقی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای سوال سخت افزاری سوالات در مورد مشکلات و ایرادات …با سلام تمومی عزیزان می تونن در این بخش سوالات خودشون رو در رابطه با مشکلات سخت فلزات اساسی جهان سهم قیمت فلزات اساسی همچنان در حال رشد است البته پایان هفته گذشته فشارهایی بر قیمت مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر سرعت تاجیک اقا این پهنای باند با نامحدود رو برداشتین یا ن ١٦٥٩٥ با سلام مشترك گرامي پربيننده ترين اخبار روز آخرین اخبار روز ایرانمهمترین اخبار پربيننده ترين اخبار روز ایران و جهان آخرین اخبار روز ایران مهمترین اخبار روز جهان آخرین رفع مشکل کاهش سرعت اینترنت و یا خاموش شدن چراغ آی تی پورت برای چک کردن و رفع احتمالی مشکل، مودم خود را به محل ورودی سیم های مخابرات به منزل برده و سیم مطالب زیبا پندآموز و جالب متنوع و برچيده از اينترنت مرض قند فشار خون کمر درد پادرد و انواع دردهای جسمی افسردگی تنگی نفس آسم چاقی لاغری دانلود نرم افزار، زناشويي،مطالب عاشقانه گوگل با نزدیک شدن به روزهای آخر سال ۲۰۱۵ میلادی، لیستی از ۱۰ خودروی برتر سرچ شده در گوگل را برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات درایور یا درایور چیست؟ به علت اینکه کنترل کننده ها توان راه اندازی موتور را ندارند برای به حرکت در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مورد عیب طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه سوال سخت افزاری سوالات در مورد مشکلات و ایرادات لپ تاپ آرشیو سلام ببخشید من خیلی دیر اومدم من ویندوزمو میكنم ولی توی قسمت فعاله

مطلب بازار ADSL کشش قیمت بالاتر را دارد؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :بازار ADSL کشش قیمت بالاتر را دارد؟
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-adsl-%da%a9%d8%b4%d8%b4-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 134 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

نام منبع درس : آمار و کاربرد آن در مدیریت ( جلد ۱ و ۲ ) مؤلف : عادل آذر – منصور مؤمنی جایگاه و هدف درس: این درس یکی از دروس اصلی رشته مدیریت بوده و هدف آن آشناسازی دانشجویان با علم آمار و نحوه بکارگیری آن در دانش مدیریت است چارچوب کلی درس: برای این درس ، کلیه فصل های هشتگانه جلد اول و فصل ۱۸ جلد دوم کتاب به استثناء برخی حذفیات در نظر گرفته شده است  فصل اوّل: کلیات: آشنایی با مفاهیم پایه ای علم آمار و ضرورت بکارگیری فنون و تکنیک های آن در دانش مدیریت به منظور اداره بهتر سازمان ها تعریف آمار: روش علمی است که برای جمع آوری ، تلخیص ، تجزیه و تحلیل ، تفسیر و بطور کلی برای مطالعه و بررسی مشاهدات بکار گرفته می شود  از فنون آماری در مدیریت برای چه مقاصدی استفاده می شود ؟ ۱- برای تبدیل داده ها به اطلاعات ۲- برای بررسی صحت و سقم فرضیات ۳- برای تعیین اعتبار و پایایی تحقیقات تعریف جامعه: جامعه بزرگترین مجموعه از موجودات است که در یک زمان معین ، مطلوب ما قرار می گیرند مثل جامعه فرهنگیان ایران و . . . جامعه آماری: تعدادی از عناصر مطلوب مورد نظر که حداقل دارای یک صفت …

نوشته دانلود پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت ۱ اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت ۱
http://filedanesh.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 137 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود مقاله رشته حسابداري با عنوان سیستم حسابداری دولتی کشور آمریکا   در آمریکا دو نهاد “GASB” و “FASAB” مسئول تدوین استانداردهای حسابداری بخش عمومی هستند که FASAB مفاهیم و استانداردهایی را برای دولت مرکزی و نهادهای آن، و GASB نیز مفاهیم و استانداردهایی را برای دولتهای محلی و نماینده‌های آنها منتشر ساخته‌اند. این مفاهیم عبارتند از: الف.    FASAB مفهوم شماره ۱: اهداف گزارشگری مالی دولت مرکزی مفهوم شماره ۲: واحد گزارشگر و گزارشگری آن مفهوم شماره ۳: بحث و تحلیل مدیریت مفهوم شماره ۴: استفاده‌کنندگان و ویژگیهای کیفی گزارش مالی تلفیقی دولت مرکزی آمریکا مفهوم شماره ۵: تعاریف عناصر و معیارهای اولیه شناخت صورتهای مالی بر مبنای تعهدی مفهوم شماره ۶: تفکیک اطلاعات اساسی، اطلاعات تکمیلی الزامی، و سایر اطلاعات همراه ب .     GASB: مفهوم شماره ۱: اهداف گزارشگری مالی مفهوم شماره ۲: گزارشگری امور خدماتی دولت مفهوم شماره ۳: روشهای اطلاع‌رسانی در گزارشهای مالی خارجی با مقاصد عام که شامل صورتهای مالی اساسی است. م …

منبع دانلود مقاله رشته حسابداري با عنوان سیستم حسابداری دولتی کشور آمریکا سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله رشته حسابداري با عنوان سیستم حسابداری دولتی کشور آمریکا
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b3%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 96 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: ۱۹ اسلاید                   تغيير رنگ برگ درختان سيب اولين بار در سال ۱۸۲۷ از كشور فرانسه گزارش شده است. سپس در سال ۱۹۱۰ در نيويورك استوارت اين علائم را موزائيك ناميد. در ايران اين بيماري از سال ۱۳۳۴ جلب توجه كرد و در اطراف كرج و شهريار مخصوصاً روي واريته سيب شفيع آبادي و گلاب و همچنين در مشهد شديد مي باشد. درخت بيمار كوچك مي ماند و ميوه هاي ريز مي دهد. لكه هاي كوچك سفيد يا زردرنگ پريده كه سطح برگ پراكنده است و نبايد با لكه هاي ناشي از حمله سنك سيب اشتباه شود. برگ در محل لكه هاي بزرگ سفيد يا زرد رنگ پريده كه غالباً نكروز شده خشك مي شوند. زرد شدن رگبرگ ها و نسوج تحتاني آن و تشكيل شبكه ظريفي از رگبرگ ها. علائم معمولاً روي برگ كه معمولاً در بهار و اوايل تابستان ظاهر مي شود، بسيار مشخص و قابل رويت است. در دوره اي كه درجه حرارت حداكثر مي باشد، برگها معمولاً علائم موزائيك را نشان نمي دهند، مگر اينكه نژاد ويروس بيماري زايي شديد داشته باشد. …

منبع پاورپوینت درباره بيماري هاي سيب سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره بيماري هاي سيب
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d9%8a%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%b3%d9%8a%d8%a8/
نویسنده وبلاگ بازدید : 159 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: سونی اعلام کرد که در تاریخ ۹ اسفند ماه کنفرانس خودش را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار می‌کند. انتظار داریم که در این کنفرانس گوشی‌های جدید اکسپریا معرفی شوند. تا این لحظه مشخص شده که سونی دو گوشی جدید با نام‌های G3112 و G3221 در دست ساخت دارد که با تراشه‌های شرکت مدیاتک راهی بازار می‌شوند. گفته شده که یک مدل از صفحه نمایشی با کیفیت ۷۲۰p و گوشی دیگر با صفحه نمایش Full HD راهی بازار می‌شود.

 

 تاریخ برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد

 

این گوشی‌ها به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و چهار گیگابایت رم مجهز شده‌اند. با توجه به تصاویر لو رفته از این گوشی‌ها انتظار داریم که هر دوی آن‌ها از USB Type-C پشتیبانی کنند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم روی آن‌ها دیده می‌شود. حتی گفته شده که این دو تلفن همراه هوشمند لبه‌های بسیار باریکی خواهند داشت و فاصله‌ی صفحه نمایش از لبه‌ها بسیار کم است.

 

 تاریخ برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی‌های جدید سونی نسل بعدی گوشی اکسپریا XA به حساب می‌آیند که سال گذشته راهی بازار شده بود. البته گفته شده که سونی در طراحی گوشی‌های جدید خودش تجدید نظر کرده و یک ظاهر تازه برای آن‌ها در نظر گرفته است.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌امپوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌ام گالری عکس، ویدیو و محصولات معرفی شده در مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی …به تازگی دریافتیم که تاریخ برگذاری کنفرانس کمپانی موتورولا،با بهتر بگوییم،لنوو پیش مشخصات گوشی‌های گلکسی و گلکسی …مشخصاتگلکسیوگلکسی۲۶ دی ۹۵ ساعت ۰۸۳۰ گیم‌شات مورد انتظارترین بازی‌‌های سال کدامند؟ قسمت سومکارت گرافیک ارزان قیمت انويديا …اين کارت گرافيک قرار است در سه نسخه متفاوت زیر به به بازار عرضه شود مدل با پژو ؛ زمان فروش مشخص شد پژو؛زمانفروشپژو شروع کننده بازی جدید پژو در کلاس شاسی‌بلندهاست تاقبل از آمدن پژو ، شیر خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیایسنا نوشت کارت های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و گیمفا ، وب سایت خبری و تحلیلی بازی های …آخرین آمار فروش ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن در آمریکا پلی‌استیشن پرفروش‌ترین گلکسی اس اج در مقایسه با گلکسی اس اج چه چیز …همانطور که در پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس گلکسی اس ۷ سامسونگ و مطلب معرفی این گوشی اپل واچ زومیتکمپانی اپل دیشب در کنفرانس خود در شهر سانفرانسیسکو، علاوه بر گوشی‌های هوشمند آیفون اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …دانشمندان در چند دهه اخیر به پیشرفت‌های قابل توجهی برای ساخت انواع دستگاه‌ها به… پوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌ام پوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌ام گالری عکس، ویدیو و محصولات معرفی شده در مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی جدیدترین اخبار تکنولوژی نقد و بررسی گوشی موبایل و تبلت مشخصات گوشی‌های گلکسی و گلکسی سامسونگ فاش شدند گجت نیوز مشخصاتگلکسیو ۲۶ دی ۹۵ ساعت ۰۸۳۰ گیم‌شات مورد انتظارترین بازی‌‌های سال کدامند؟ قسمت سوم کارت گرافیک ارزان قیمت انويديا معرفي شد اين کارت گرافيک قرار است در سه نسخه متفاوت زیر به به بازار عرضه شود مدل با حافظه پژو ؛ زمان فروش مشخص شد پژو؛زمان پژو شروع کننده بازی جدید پژو در کلاس شاسی‌بلندهاست تاقبل از آمدن پژو ، شیر فرانسوی در گیمفا ، وب سایت خبری و تحلیلی بازی های کامپیوتری وب سایت تخصصی بازی های رایانه ای ، جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری ، پلی استیشن و اکس باکس گلکسی اس اج در مقایسه با گلکسی اس اج چه چیز تغییر کرده همانطور که در پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس گلکسی اس ۷ سامسونگ و مطلب معرفی این گوشی مشاهده اپل واچ زومیت کمپانی اپل دیشب در کنفرانس خود در شهر سانفرانسیسکو، علاوه بر گوشی‌های هوشمند آیفون و خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی ایسنا نوشت کارت های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری

مطلب تاریخ کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :تاریخ کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-mwc-2017/
نویسنده وبلاگ بازدید : 150 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)
نویسنده وبلاگ بازدید : 135 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد نصب و راه انداري سيستم اتوماسيون اداري به صورت ورد ۷ صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.   بسمه تعالي   قرارداد نصب و راه انداری سیستم اتوماسیون اداری     اين قرارداد براساس مجوز شماره                 مورخ           ……………………… بين شركت …………………… با نمايندگي آقايان             رئيس هيأت مديره و مديرعامل  و         عضو هيأت مديره كه از اين پس كارفرما ناميده مي شود از يك طرف و شركت                   ثبت شده بشماره        با نمايندگي آقايان   &nb …

نوشته فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد نصب و راه انداري سيستم اتوماسيون اداري به صورت ورد ۷ صفحه در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد نصب و راه انداري سيستم اتوماسيون اداري به صورت ورد ۷ صفحه
http://file-yab.ir/%d9%81%d8%b1%d9%85-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 101 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

فرمت وُرد ۹۰صفحه   فصل اول جنبش هاي دانشجويي و كودتاي ۲۸ مرداد   روشنفكران: مؤثرترين قشر بر ايده‌ها و گرايشات دانشجويان، روشنفكران مي‌باشند. به عبارت بهتر يكي از گروه‌هايي كه همواره هدف گروه‌هاي روشنفكري قرار گرفته‌اند دانشجويان مي‌باشند. در دوران دهه ۱۳۲۰ روشنفكران خصائص راديكال پيدا مي‌كنند و مبارزات ضد استعماري اوج مي‌گيرد. در اين دهه به دليل امكان فعاليت‌هاي باز سياسي دانشجويان ايراني به احزاب سياسي و روشنفكران ملي و چپ (جبهه ملي و حزب توده) گرايش دارند. پس از كودتاي ۲۸ مرداد به دليل مدرنيسم آمرانه پهلوي، روشنفكران ايراني به سوي فرهنگ ضد تجدد گام بر مي‌دارند و در دهه ۴۰ و ۵۰ اين مبارزات به اوج خود مي‌رسد. طيف ملي گرايان به دليل مطرح شدن به عنوان ايدئولوژي رسمي شاهنشاهي و طيف چپ به دليل اينكه تجلي فرهنگ ما ديگرايانه است، در ميان دانشجويان و مردم مورد استقبال قرار نمي‌گيرد. در عوض گرايش ديني شديد در ميان دانشجويان و نقش شريعتي در پل زدن بين دانشجويان و توده مردم، زمينه را براي افزايش نفوذ انديشه‌هاي مذه …

جتبش های دانشجویی و کودتای ۲۸ مرداد در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :جتبش های دانشجویی و کودتای ۲۸ مرداد
http://docz.ir/%d8%ac%d8%aa%d8%a8%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%88%d8%af%d8%aa%d8%a7%db%8c-28-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 152 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۱۶   بخشی از متن مقاله ابراء : براي ءالذمه كردن و آن بدين گونه است كه طلبكار، حقي را كه بر گردن ديگري دارد ساقط كند ، و از آن به اختيار صرفنظر نمايد. بضاعت: نوعي معامله است و در آن عامل با پول و سرماية ملك كار مي كند و شرط به اين است كه همة سود از مالك باشد. آن كس كه با سرماية ملك كار كرده و از تمام سود را به مالك داده مستحق اجره المثل است. بيع معامله: داد و ستد، دادن هر يك از فروشندگان و خريداران مالي را به ديگري در برابر آنچه از ديگري مي گيرد بدون اجراي صيغ، تقاص: عين يا مثل مال خود را در نزد ديگري برداشتن. ثيب: زني كه قبلاً شوهر كرده بوده است : بيوه، بيوه زن،‌ساهي : كسي كه فراموشكار است. زنا عبارتند از رابطة جنسي زن و مرد به طور نامشروع، در صورتي كه در حين نزديكي از غير مشروع بودن عمل خود آگاه باشند ولي اگر آگاه نباشد شبهه ممكن است كه از طرقين يا از ناحيه طرقين يك طرف است. حد زنا ۸ قسمت است: ۱- كشتن ۲- سنگسار كردن ۳- …

منبع دانلود تحقیق کامل درباره حقوق جزای اختصاصی (۱) سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق کامل درباره حقوق جزای اختصاصی (۱)
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82-%d8%ac%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 117 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۳۵۹   مقدمه: به طور رسمي در سال ۱۹۵۶ مطرح شده است. علل مطالعه Al: •AI  سعي دارد تا موجوديت‌هاي هوشمند را درک کند. از اين رو يکي از علل مطالعه آن يادگيري بيشتر در مورد خودمان است. • جالب و مفيد بودن موجوديت‌هاي هوشمند . AI چيست؟‌ تعاريفي از AI که به چهار قسمت تقسيم شده‌اند: •پردازش فکري و استدلالي • پردازش رفتاري • ايده‌آل هوشمندي (منطقي بودن) • ارائه انساني …

منبع پاورپوینت هوش مصنوعی سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت هوش مصنوعی
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-9/
نویسنده وبلاگ بازدید : 115 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

اولين طبقه بندي خاك را داكوچايوف انجام داد كه اين دانشمند معروف است به پدر خاكشناسي. شروع كننده و اوليت عامل هواديدگي باران است كه با نفوذ باران در شكافها باعث بازشدن صخره ها و خورده شدن آنها مي شود و وقتي با باد همراه شد اين خوردگي بيشتر مي شود و در اين حالت درروي صخره ها يك لايه نازك خاك متولد مي شود كه اين خاك ابتدايي ترين خاك است و اصطلاحاً خاك در جا است يعني در همان بستر متولد شده. عوامل هواديدگي خاك: باران يخ زدگي يا آب شدن باد اقليم روي خاك يك منطقه تاثير مي گذارد. عوامل خاكسازي سنگ مادر ۲- اقليم يا آب و هوا ۳- پستي و بلندي ۴- زمان ۵- موجودات زنده ريني از دانشجويان داكوچايوف بود كه عوامل بالا را عوامل خاك سازي نام نهاد. خاك: محيطي است يا به عبارت ديگر پوستة نازك سطح خشكيهاي زمين را گويند كه بر اساس عوامل اقليمي برروي سنگ مادر و بر اساس پستي و بلندي در طول زمان به وجود مي آيد و موجودات زنده در آن نقش دارند. Pedology خاك: هدف اين گروه اين بود كه خاك را به عنوان موجود غيرزنده طبقه بندي مي كنند. ادافولوژي: شاخه اي ديگر از علم خاك شناسي است كه به رابطه آب و خاك و گياه مي پرد …

نوشته دانلود تحقیق عوامل هواديدگي خاك در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق عوامل هواديدگي خاك
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%af%d9%8a%d8%af%da%af%d9%8a-%d8%ae%d8%a7%d9%83/
نویسنده وبلاگ بازدید : 266 سه شنبه 28 دی 1395 نظرات (0)

قالب وردپرس Divi یک قالب شرکتی چند منظوره هست این قالب وردپرس تجاری یکی از برترین و حرفه ای ترین محصولات الگانت تمز می باشد به صورت چند منظوره برای زمینه های مختلف , divi یک قالب وردپرس شرکتی که فوق العاده بی نظیر هست و ما این قالب شرکتی را برای مدیران سایت هایی که می خواهند حرفه ای و تک باشند پیشنهاد می کنیم برای اشنایی با امکانات بی نظیر قالب Divi با ما همراه باشید.   طبق گفته مدیر وب سایت الگانت تمز این قالب یکی از بهترین محصولاتی هست که توسط این شرکت در زمان فعالیتشان می باشد. قالب وردپرس Divi از دسته از قالب هاست که سلیقه های زیادی آن را می پسند هم از نظر زیبایی و امکانات و هم از نظر کارایی اسان و حرفه ای طراحی ۱۰۰% ریسپانسیو با تکنولوژی جدید    کدنویسی و طرح هایی این قالب با تکنولوژی های جدید روز دنیای وب html5 , css3 طراحی و پیاده سازی شده که قابلیت نمایش وب سایت برای کاربرانی که با دستگاههایی مثل موبایل و تب لت سایت را باز می کنند بدون مشکل و به صورت کامل رو داره . قابلیتی که امروزه با حتما هر سایتی به اینگونه باشه چرا که تعداد زیادی از کاربران هر سایت با دستگاهه …

قالب وردپرس شرکتی Divi – پوسته تجاری
bigtheme.ir/divi-company-wordpress-theme/‎Cached
Similar8 دسامبر ۲۰۱۶ … قالب وردپرس شرکتی Divi پوسته تجاری برای سایت قالب وردپرس Divi یک قالب
شرکتی چند منظوره هست این … مرجع ارائه آموزش وردپرس , قالب وردپرس , افزونه
وردپرس بی نظیر …. دارای پنل تنظیمات حرفه ای فارسی و راستچین شده.
قالب وردپرس Divi (چند منظوره) | فریش تم
farishtheme.ir/wordpress-theme-divi-multi-purpose/‎Cached Rating: 95% – Review by پیمان پیرانی
۱۸ مه ۲۰۱۶ … فـونت ها : داری فونت های گوگل وفونت های فارسی از طرف فریش تم … آموزش آپدیت
قالب وردپرس و افزونه ها … ماژول های استفاده شده در قالب وردپرس شرکتی divi بسیار
حرفه ای و کارامد میباشند که در صفحه ساز بسیار ویژه قالب شما به …
قالب وردپرس Divi – شرکتی و تجاری | آپ تم
uptheme.ir/wordpress-theme-divi/‎Cached Rating: 5 – Review by سعید حبیبی
۱ نوامبر ۲۰۱۶ … قالب وردپرس شرکتی و تجاری Divi از جمله قالب های چند منظوره و دارای بی نهایت …
جدیدترین اخبار وردپرس،آموزش وردپرس،اطلاع رسانی بروزرسانی ها فقط در … از سوی
تیم متخصص آپ تم فارسی و راستچین شده است همچنین پنل تنظیماتی …
قالب چند منظوره وردپرس Divi در همیار وردپرس
hamyarwp.com/divi-wordpress-theme/‎Cached6 سپتامبر ۲۰۱۶ … قالب چند منظوره وردپرس Divi در همیار وردپرس، استفاده از قالب های چند … مقالات آموزشی
… مثلا قالب نوع شرکتی فقط برای شرکت ها، فعالیت هایی که دارای نمونه کار … شما
می توانید نسخه ی فارسی شده ی این قالب را از مارکت وردپرس تهیه …
قالب شرکتی وردپرس Divi – میهن وردپرس
https://mihanwp.com/divi/‎Cached Rating: 5 – Review by مهران
۱۰ دسامبر ۲۰۱۵ … قالب شرکتی وردپرس DiviReviewed by مهران on Dec 10Rating: … آموزش ویدیویی;
آپدیت های این محصول برای همیشه از طریق پنل کاربری شما … آپدیت ها بعد از ارائه
توسط سازنده فارسی شده و در پنل کاربری شما نمایش داده می شوند.
قالب وردپرس divi فارسی – میهن وردپرس
https://mihanwp.com/tag/قالب-وردپرس-divi-فارسی/‎Cachedفیلم آموزش سئو به زبان فارسی – افزایش ورودی گوگل از طریق محتوا · کتاب امنیت
… قالب شرکتی وردپرس دیوی قالب وردپرس دیوی یک قالب شرکتی وردپرس مناسب
کسانی هست که می خواهند شیک ترین و حرفه ای ترین سایت شرکتی را داشته باشند.
دانلود رايگان قالب شرکتي divi فارسي – وردپرس تم wptm.ir
wptm.ir/دانلود-رايگان-قالب-شرکتي-divi-فارسي/‎Cached28 ژوئن ۲۰۱۶ … دانلود رايگان قالب شرکتي divi فارسي. قالب وردپرس Divi یک قالب شرکتی چند
منظوره هست این قالب وردپرس تجاری یکی از برترین و حرفه ای ترین …
دانلود رایگان قالب چند منظوره وردپرس ۲ Divi (فارسی) | بارمان دانلود
barmandownload.ir/قالب-چند-منظوره-وردپرس-۲-divi-فارسی/‎Cachedقالب Divi یک قالب حرفه ای وردپرس است که در چندین زمینه میتوانید از آن استفاده
کنید. برای مثال برای ساخت سایت شرکتی و همچنین وب سایت های فروشگاهی و یا
سایت نمونه. … اسکریپت. تعرفه تبلغات طراحی سایت فروشگاه بارمان آموزش طراحی
سایت.
قالب شرکتی دیوی Divi | پوسته چند منظوره وردپرس Divi دانلود رایگان
۷themes.ir/divi-corporative-wordpress-theme/‎Cached
Similar Rating: 5 – Review by محمد
۱۱ نوامبر ۲۰۱۵ … معرفی و دانلود قالب شرکتی دیوی Divi فارسی برای وردپرس .پوسته چند منظوره
وردپرس Divi مناسب وسایت های فروشگاهی با ووکامرس فارسی ، تک …
پوسته چند منظوره دیوی | Divi 2 | مارکت وردپرس
marketwp.ir/product/پوسته-چند-منظوره-دیوی-divi-2-1/‎Cached Rating: 3.8 – 6 votes
قالب فارسی ریسپانسیو چند منظوره دیوی برای وردپرس ، مناسب سایت های شرکتی ،
فروشگاهی ، شخصی و تک صفحه‌ای سازگار با ووکامرس فارسی به همراه صفحه ساز …

نوشته قالب وردپرس شرکتی Divi فارسی + آموزش اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :قالب وردپرس شرکتی Divi فارسی + آموزش
http://doclink.ir/%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c-divi-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 162 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

ارده و کنجد درجه یکمحصول با کیفیت استان بوشهرفروش بصورت عمدهبدون وجود ناخالصیجهت سفارش محصول با شماره زیر تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرام زیر مراجعه فرمایید.تماس: ۰۹۳۸۰۰۱۷۴۷۸آیدی:@soheill0100 …

منبع ارده و کنجد صادراتی سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :ارده و کنجد صادراتی
http://filemofid.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%87-%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%ac%d8%af-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 169 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

مشخصات كلي پروژه :پيمانكار اين طرح ابتدا در زمستان ۱۳۷۹ شروع به تجهيز كارگاه نمود و در بهار ۱۳۸۰ عمليات حفاري را در دو جبهه ورودي و خروجي با مبلغ ريالي ۱۲۰ميليارد ريال آغاز كرد.قطعه يك واريانت گردنه امامزاده هاشم به طول ۴/۵ كيلومتر شامل يك قطعه تونل ۳۱۸۹ متري با سطح مقطع تقريبي ۸۵ متر مربع، شيب ۵/۲ درصد و عرض مقطع ۹/۱۱ متر كه پس از لاينينگ به ۵/۸ متر خواهد رسيد، به همراه گالريها ي ورودي و خروجي آن، پنج دهانه پل و عمليات راهسازي به طول ۲۲/۲ كيلومتر مي باشد.گردنه امامزاده هاشم كه در حدود ۲۵ كيلومتر طول داشته و بخش مهم و صعب العبور جاده هراز را تشكيل مي دهد، داراي شيبهاي صعودي و نزولي (حتي تا ۹ درصد) و شعاع قوسهاي كوچك و بزرگ تا ۳۵ متر مي باشد، لذا اين قسمت از محور هراز جدا از مسائل ايمني و مشكلات سرما، يخبندان و نزول بهمن از مشخصات هندسي بسيار پائيني برخوردار بوده و حدود ۴۰ درصد مشكلات كلي جاده آمل- رودهن و بيش از ۷۰ درصد مشكلات زمستاني محور فوق مربوط به اين بخش از جاده هراز مي باشد.با ارائه مطالب فوق اهميت احداث تونل قطعه يك و پس از آن قطعه دوم در ايمن سازي مسير و جلوگيري از تلفات انسان …

منبع دانلود پروژه تونل امامزاده هاشم سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پروژه تونل امامزاده هاشم
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%86%d9%84-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%d8%b4%d9%85-3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 131 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

            ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس چکیده: تحلیل دوران دفاع مقدس و حماسه‌های ماندگار آن از منظر و دیدگاه خلاقیت و ابتکار و تأثیر آن بر پیروزی و ‏کامیابی‌های عرصه‌های مختلف جنگ، زمانی تحلیل‌کننده را به حقیقت و کشف رمز و رازهای واقعی بروز ‏خلاقیت و ابتکار عمل می‌رساند که مبانی و اصول اعتقادی که از آن به جهان‌بینی یاد می‌شود، به خوبی ‏شناخته و موشکافی دقیق شده باشد. ویژگی‌های بارز جهان‌بینی الهی و به خصوص فرهنگ شیعه در ‏اسلام ناب محمدی، از انسان‌ها، می‌تواند الگوها و اسطوره‌هایی ماندگار بر جای گذارد.  عرصه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی است که در آن ارادة حق‌تعالی به ‏دست شایسته مردانی آهنین‌عزم و خستگی‌ناپذیر تحقق یابد که همه چیز خود را در طبق اخلاص ‏گذاشته، کمر همت به بندگی خداوند بسته بودند به کارزاری حیرت‌آور تبدیل شد که سراسر خلاقیت و ‏ابتکار بود و این همه ح …

دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت بر …
failestoon.test.com/prod-646571-دانلود+تحقیق+آماده+آشنایی+با+دفاع+مقدس+با+عنوان+ویژگی+های+مدیریت+بر+اساس+تجارب+دوران+دفاع+مقدس…‎Cachedویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس.
چکیده: تحلیل دوران دفاع مقدس و حماسه‌های ماندگار آن از منظر و دیدگاه خلاقیت و …
دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان دفاع مقدس از دیدگاه …
yahoo-shop.ir/دانلود-تحقیق-آماده-آشنایی-با-دفاع-مقدس-۲/‎Cached13 ا کتبر ۲۰۱۶ … برچسبدانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و فرماندهی
خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس ۲۵ …
دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت بر …
downloadproje.ir/…/tag/دانلود-تحقیق-آماده-آشنایی-با-دفاع-مقدس/‎Cachedدانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت بر اساس تجارب
دوران دفاع مقدس – ۲۵ صفحه وورد ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی

دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و …
ripco.ir/doc-65-دانلود-تحقیق-آماده-آشنایی-با-دفاع-مقد/‎Cached13 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در
سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس – ۲۵ صفحه وورد.
دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان دفاع مقدس … – یاهو مارکت
yahoo-market.ir/دانلود-تحقیق-آماده-آشنایی-با-دفاع-مقدس-۲/‎Cached… با عنوان ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران
دفاع مقدس ۲۵ صفحه وو ۱۳۹۵-۰۷-۲۲. admin. برچسبدانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع
مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب
دوران دفاع مقدس ۲۵ صفحه وو … قسمت دوم آموزش پروژه محور مدیریت هتل. آذر ۸, ۱۳۹۵ …
دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت بر …
phdtez.ir/دانلود-تحقیق-آماده-آشنایی-با-دفاع-مقدس/‎Cached15 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت بر … و فرماندهی
خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس چکیده: …
برچسب مقدس – فایل هلپ
filehelp.blogsky.com/tag/مقدس‎Cachedدانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت بر اساس …
ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس.
دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و …
www.bestofday.ir/shop/text/201610132044566125‎Cached13 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در
سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس – ۲۵ صفحه وورد …
ويژگي هاي مديريت و فرماندهي خلاق در سازمان هاي نظامي بر اساس تجارب …
www.dsrc.ir/View/article.aspx?id=174‎Cached
Similarويژگي هاي مديريت و فرماندهي خلاق در سازمان هاي نظامي بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس
… عرصه دفاع مقدس برگ زريني از تاريخ سراسر افتخار انقلاب اسلامي است كه در آن
ارادة … حضرت روح الله‌(ره) به عنوان الگوي راستين و رهبر واقعي فرماندهان جنگ زاويه
خوش … از اين موانع در سازمان‌هاي نظامي اشاره مي‌شود كه مديران و فرماندهان با تقويت و
شناخت …
دانلود رایگان پایان نامه تحقیق و مقاله
tahghigh20.ir/‎CachedThis site may be hacked.
۲۵ نوامبر ۲۰۱۶ … عنوان پایان نامه :خانه کودک با رویکرد بازی و خلاقیت ….. جدول۲-۳٫ ویژگیهای جسمانی،
روانی، عاطفی و اجتماعی کودکان در ۷ سال اول زندگی…………….

نوشته دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس – ۲۵ صفحه وورد اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق آماده آشنایی با دفاع مقدس با عنوان ویژگی های مدیریت و فرماندهی خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس – ۲۵ صفحه وورد
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 91 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)


لنوو دو لپ‌تاپ جدید از سری Legion را با نام‌های Y720 و Y520 پیش از نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد که در زمره‌ی لپ‌تاپ‌های گیمینگ با پشتیبانی از واقعیت مجازی قرار دارند.

لنوو در جریان برگزاری CES 2017 از دو لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد. Legion Y720 و Legion Y520 لپ‌تاپ‌های جدید لنوو هستند که طراحی اسپرت خود را از لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ به عاریه گرفته‌اند، حال آنکه  لنوو مشخصات فنی این لپ‌تاپ‌ها را بر اساس آخرین نیازهای گیمرها بروزرسانی کرده است. از جمله‌ی قابلیت‌های این لپ‌تاپ باید به پشتیبانی از واقعیت مجازی اشاره کرد که مخصوصا لپ‌تاپ Y720 انحصارا برای پشتیبانی از این ویژگی راهی بازار شده است.

Legion Y520

لپ‌تاپ Legion Y520 از وجود یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی از نوع IPS بهره می‌برد که پوشش ضد انعکاس روی آن، اجازه‌ی بازتاب نور تابیده‌شده را نمی‌دهد. همچنین باید به پردازنده Core i7 نسل هفتمی اینتل اشاره کرد که در کنار حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti قرار گرفته است. این لپ‌تاپ از وجود یک حافظه‌ی داخلی ۲ ترابایتی بهره می‌برد. همچنین برای جلب رضایت خریداران، لنوو از یک جفت بلندگوی ۲ واتی هارمن کاردن در کنار فناوری Dolby Audio Premium بهره برده است.

با توجه به مشخصات فنی پیشرفته‌ی به کار گرفته‌شده در این لپ‌تاپ، پس از هر بار شارژ شاهد عمر باتری ۴ ساعته خواهیم بود. وزن Y520 حدود ۲.۴ کیلوگرم است و در رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ باید به بهره‌گیری از درگاه USB نوع C، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI و جک هدفون در کنار جک میکروفون، پورت اترنت و یک کارت ریدر چهارکاره اشاره کرد.

Legion Y720

لنوو Y720 از قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با برادر خود بهره می‌برد. با توجه به اینکه این لپ‌تاپ اختصاصا برای پشتیبانی از واقعیت مجازی توسعه یافته است، از نظر سخت‌افزاری کمی بالاتر از برادر خود قرار دارد. در این لپ‌تاپ از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی اولترا اچ‌دی با رزولوشن ۳۸۵۰ در ۲۱۶۰ پیکسل از نوع IPS استفاده شده است که امکان اجرای بازی‌ها به‌صورت ۴K را فراهم می‌کند. همچنین باید به پردازنده‌ی Core i7 نسل هفتمی اینتل در کنار پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1060 با حافظه‌ی ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و همچنین ۲ ترابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد.

Y720 با هر بار شارژ قادر است تا ۵ ساعت بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه کار کند. لنوو در این لپ‌تاپ از وجود یک جفت بلندگوی ساخت JBL و یک ساب‌ووفر ۳ واتی Dolby Atoms بهره برده است. از جمله‌ی ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به تاندربولت، جک هدفون و میکروفون، سه درگاه USB 3.0 در کنار درگاه اترنت، DisplayPort و همچنین یک درگاه HDMI اشاره کرد.

لنوو لپ‌تاپ Y520 را از ماه فوریه با قیمت پایه ۸۹۹.۹۹ دلار و Y720 را از ماه آوریل با قیمت ۱۳۹۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

لنوو و از سری را برای بازی و واقعیت مجازی معرفی کرد لنوو و از سری را برای بازی و واقعیت مجازی معرفی کرد

مطلب لنوو Y720 و Y520 از سری Legion را برای بازی و واقعیت مجازی معرفی کرد در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :لنوو Y720 و Y520 از سری Legion را برای بازی و واقعیت مجازی معرفی کرد
http://mofidestan.ir/%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-y720-%d9%88-y520-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%db%8c-legion-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac/
نویسنده وبلاگ بازدید : 121 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)


 

بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

 

حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند،‌ از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد از سرماخوردگی‌ها است. قرار گرفتن در معرض گرمای زیاد و بعد هم هوای سرد زمستانی،‌ موهای ریز بینی را خشک می‌کند.

آبریزش بینی

 حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند،‌ از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد از سرماخوردگی‌ها است.

 

بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد
قرار گرفتن در معرض گرمای زیاد و بعد هم هوای سرد زمستانی،‌ موهای ریز بینی را خشک می‌کند. وظیفه موهای ریز بینی، این است که باکتری‌ها و انواع آلودگی‌ها را به سمت بیرون هدایت کند. پس وقتی که موهای ریز بینی خشک می‌شوند، ما در معرض ابتلا به بیماری‌های مختلف قرار می‌گیریم.
پیشگیری: در آب‌وهوای سرد، یک شال‌گردن دور بینی و چانه خودتان ببندید تا از خشک شدن بینی جلوگیری کنید.
درمان: از قرص‌های ضداحتقان یا اسپری‌های ویژه‌ای استفاده کنید که مجرای بینی را تمیز و پاک می‌کنند.

گلودرد

گلودرد معمولا اولین نشانه بارز ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا است. این حالت، یکی از واکنش‌های بدن نسبت به عفونت به‌حساب می‌آید. درواقع، سرخ و متورم شدن گلو نشان می‌دهد که بدن شما، ارتشی از آنتی‌بادی‌ها را برای مقابله عفونت بسیج کرده است.

پیشگیری: از قطره اُکیناسه استفاده کنید. این قطره، خصوصا در مواقع کمبود خواب، اثربخشی بالایی دارد.

 

مرجع : سلامتیسم

 

 

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین و جدیدترین مطالب پزشکیبهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری شروع بیماری ایدز تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه مواد دارويي طبيعي پزشکان ایرانبریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما کوریزان روزهای بهتر، بدون علائم سرما خوردگیدرمان دارویی سرماخوردگی هنوز درمان اختصاصی برای سرماخوردگی وجود ندارد آنتی بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …بهترین میوه ها برای کاهش وزن بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد پزشکان گیل تیتر اول عفونی کودکان گفت‌وگوی …۱۳ دیدگاه مسعود یزدی • ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۴۷ بظ بسیار کاربردی و جامع بود دست مریزادچطور هنگام سرماخوردگی، گرفتگی بینی‌مان را رفع …خب، تا فصل سرما می‌رسد، مراجعه شدید مردم به پزشکان برای سرماخوردگی هم شروع می‌شودمطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و …تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درمان چرک و عفونت گلو، سرفه و خلط اطفال و …اما درمان هایی که برای تقویت بدن و از بین بردن چرک و عفونت گلو و جلوگیری از سرفه و خلط بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری هاودرمان شروع بیماری ایدز تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای مواد دارويي طبيعي پزشکان ایران بریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما هم جزو کوریزان® روزهای بهتر، بدون علائم سرما خوردگی درد درد، به عنوان مهمترین کیفیت حسی در انسان به شمار می‌رود و انسان را از تحریکات تخریبی در بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها بهترین میوه ها برای کاهش وزن بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و صفحه خواندن لالايي ودر آغوش گرفتن بهترين راه حل آرام کردن نوزادان مبتلا به کوليک خواندن لالايي پزشکان گیل » تیتر اول عفونی کودکان گفت‌وگوی بالینی » گفت‌وگو ۱۳ دیدگاه » مسعود یزدی • ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۴۷ بظ بسیار کاربردی و جامع بود دست مریزاد چطور هنگام سرماخوردگی، گرفتگی بینی‌مان را رفع کنیم؟ بهانه نوشتن این مقدمه که البته شخصا هیچ امیدی به عملی شدن آن ندارم، خواندن یک تکنیک عجیب و درمان چرک و عفونت گلو، سرفه و خلط اطفال و بزرگسالان اما درمان هایی که برای تقویت بدن و از بین بردن چرک و عفونت گلو و جلوگیری از سرفه و خلط مفیدند

مطلب بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%da%af%d9%84%d9%88%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 141 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)
» :: ک متلب روش عددی حل انتگرال
کد متلب حل عددی انتگرال با روشهای gauss quadrature یا newton cotes برای توابع دلخواه.
خرید و دانلود محصول

1394/07/25
محاسبات عددی , انتگرال گوس , انتگرال نیوتن




ک متلب روش عددی حل انتگرال firearticle.ir/2012/ک-متلب-روش-عددی-حل-انتگرال.html‎Cached28 آگوست 2012 ... کد متلب حل عددی انتگرال با روشهای gauss quadrature یا newton cotes برای توابع دلخواه. مقالات مشابهانتگرال گیری عددی -5926 دسته: دانشگاهی ... ک متلب روش عددی حل انتگرال - داکز دی ال docsdl.blogsky.com/1395/03/01/.../-ک-متلب-روش-عددی-حل-انتگرال‎Cached21 مه 2016 ... کد متلب حل عددی انتگرال با روشهای gauss quadrature یا newton cotes برای توابع دلخواه. برای خرید و دانلود اینجا کلیک کنید ... ک متلب روش عددی حل انتگرال - قیمت 1,500 تومان - Selz.ir https://selzir.com/قیمت-خرید/11216877-ک-متلب-روش-عددی-حل-انتگرال ک متلب روش عددی حل انتگرال محدوده قیمت از 1500 تومان از فروشگاه اورانوس. دانلود کد رایگان روش انتگرال گیری سیمپسون – Simpson Rule | متلب ... www.matlabsite.com/36/download-simpson-rule-code-in-matlab.html‎Cached Similar20 آوريل 2009 ... لینک دانلود کد روش انتگرال گیری سیمپسون در ادامه قرار داده شده است: ... فرادرس انتگرال گیری و مشتق گیری عددی در متلب. مجموعه فرادرس های متلب برای علوم و مهندسی. اگر فایل هایی که از فرادرس - متلب سایت دانلود نموده اید نیاز به رمز عبور ... دانلود رایگان فیلم آموزشی حل معادلات جبری و ریشه یابی در متلب (به زبان ... [PDF] محاسبات عددی - انتگرال گیری عددی sci.sut.ac.ir/People%5CCourses%5C18%5CFarzi_NumericalIntegration.pdf‎Cached Similarدر اﯾﻨﺠﺎ ﺑﺮای ﺑﺪﺳﺖ آوردن ﺧﻄﺎی روﺷﻬﺎی اﻧﺘﮕﺮال ﮔﯿﺮی ﻻزم اﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﻀﯿﻪ ﻣﻘﺪار. ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ را ﻣﺮور ﺑ ﻨﯿﻢ ..... ﺑﺮای ﺣﻞ اﯾﻦ ﻣﺸ ﻞ ﻣ ﺗﻮان ﻧﺎﺣﯿﻪ زﯾﺮ ﻣﻨﺤﻨ را ﺑﻪ ﻧﻮاﺣ و زﯾﺮ ﺑﺎزه. ﻫﺎی زﯾﺎد ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮد و .... دﺳﺘﻮرﻫﺎی زﯾﺮ در Matlab از روﺷﻬﺎی ﺗﻮاﻓﻘ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎ دﻗﺖ ﺑﺎﻻ ﺑﺮای ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ اﻧﺘﮕﺮال ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻋﺪدی اﺳﺘﻔﺎده ﻣ ﮐﻨﻨﺪ: Syntax. ک متلب روش عددی حل انتگرال – مقالات آینده! futurearticle.ir/articles/112885‎Cached12 فوریه 2015 ... کد متلب حل عددی انتگرال با روشهای gauss quadrature یا newton cotes ... و کاربرد آن در مدیریت می باشد که در 291 اسلاید تهیه و تنظیم شده است. [PDF] matlab آموزش نرم افزار - ResearchGate https://www.researchgate.net/file.PostFileLoader.html?id...‎Cachedفصل پنجم : روش های حل عددی معادالت دیفرانسیل. 3 .... مطلوبست محاسبه انتگرال ..... برنامه ای بنویسید که با گرفتن تابعی دلخواه و بازه ای دلخواه انتگرال آن تابع را ... ک متلب روش عددی حل انتگرال - آدنا شاپ adnashop.ir/page-41788.html 8 فوریه 2016 ... کد متلب روش سیمپسون جهت بدست آوردن انتگرال هر تابع دلخواه. ... ک متلب روش عددی حل انتگرال: کد متلب حل عددی انتگرال با روشهای gauss . مجموعه آموزش‌های محاسبات عددی - فرادرس faradars.org/how-to-learn/numerical-methods‎Cached Similarآموزش روش های عددی ریشه یابی و حل معادلات به همراه پیاده سازی عملی در متلب ... روشهای متعددی برای محاسبه انتگرال در زمانی که به شیوه تحلیلی امکان پذیر نباشد، موجود ... ک متلب روش عددی حل انتگرال - دانلود مقاله college.paperarticle.ir/2012/ک-متلب-روش-عددی-حل-انتگرال.html‎Cached28 آگوست 2012 ... کد متلب حل عددی انتگرال با روشهای gauss quadrature یا newton cotes برای توابع دلخواه. مقالات مشابهانتگرال گیری عددی -5926 دسته: دانشگاهی ...

نوشته ک متلب روش عددی حل انتگرال اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :ک متلب روش عددی حل انتگرال
http://file.takhfifestan.com/%da%a9-%d9%85%d8%aa%d9%84%d8%a8-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b9%d8%af%d8%af%db%8c-%d8%ad%d9%84-%d8%a7%d9%86%d8%aa%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%84/
نویسنده وبلاگ بازدید : 148 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)


هفته نامه سلامت – ترجمه ندا احمدلو: ویتامین D، نوعی ویتامین محلول در چربی است که به طور طبیعی در تعداد بسیار کمی از مواد غذایی یافت می شود ولی در قالب مکمل های غذایی در دسترس قرار دارد.

 

البته بعضی از کارخانه ها نیز این ویتامین را به محصولاتشان اضافه می کنند. خود بدن زمانی می تواند مقدار کمی ویتامین D تولید (سنتز) کند که اشعه ماورای بنفش خورشید با پوست تماس پیدا کند. بنابراین، ویتامین D از ۳ منبع به دست می آید؛ نور خورشید، مواد غذایی و مکمل ها. آنچه در این مطلب می خوانید پاسخ های پزشکان به ۱۰ پرسش رایج مردم درباره ویتامین D است. با ما همراه شوید.

۱- ویتامین D در بدن چه می کند؟

ویتامین  Dدریافت شده از نظر بیولوژیکی بی اثر است و از طریق دو «هیدروکسیلاسیون» در بدن فعال سازی می شود. اولین مرحله در کبد انجام می گیرد که ویتامین D را به «۲۵- هیدروکسی ویتامین D» OH(D)25 یا «کلسی دیول» تبدیل می کند. مرحله دوم در کلیه اتفاق می افتد و در قالب «۱٫۲۵- دی هیدروکسی ویتامین D» یا «کلسی تریول» فعال می شود. ویتامین D باعث جذب کلسیم در روده می شود، غلظت سرم کلسیم و فسفر را در راستای کانی سازی طبیعی در بافت استخوان حفظ می کند و از تشنج هایپوکلسمیک (کمبود کلسیم) جلوگیری خواهدکرد.

 

 10 سوالی که درباره ویتامین D می پرسند
این ویتامین برای رشد استخوانی و نوسازی استخوان ها نیز لازم است. استخوان ها بدون ویتامین D کافی می توانند ضعیف، شکننده یا بدشکل شوند. غلظت سرمی OH(D)25، یکی از بهترین شاخص ها برای تعیین وضعیت ویتامین D است. این شاخص، وضعیت ویتامین D تولیدشده زیر پوست و دریافت شده از مواد غذایی و مکمل را نشان می دهد.

۲- شاخص های آزمایشگاهی کمبود ویتامین D چیست؟


اگر سطح شاخص ویتامین D در بدن، کمتر از ۲۰ نانومل بر لیتر (mmol/L) یا کمتر از ۱۲ نانوگرم بر میلی لیتر (ng/ml) باشد، نشان دهنده کمبود ویتامین D است و منجر به نرمی استخوان در نوزادان و کودکان، و نرم استخوانی یا استئومالاسی در بزرگسالان می شود.

قرارگرفتن این شاخص در فاصله ۳۰ تا کمتر از ۵۰ نانومل بر لیتر یا ۱۲ تا کمتر از ۲۰ نانوگرم بر میلی لیتر، نشان دهنده این است که سطح ویتامین D به طور کلی برای سلامت استخوان و سلامت عمومی در افراد سالم، ناکافی است. برابر بودن سطح ویتامین D با ۵۰ نانومل بر لیتر یا بالاتر از آن، به ما نشان می دهد سطح این ویتامین به طور کلی برای سلامت استخوان و سلامت عمومی در افراد سالم، کافی است. اگر این میزان بیشتر از ۱۲۵ نانومل بر لیتر یا ۵۰ نانوگرم بر میلی لیتر باشد، بیشتر از سطح عادی است و می تواند با عوارض جانبی همراه شود.

۳- مقدار مجاز مصرف روزانه ویتامین D چقدر است؟


مقدار مجاز توصیه شده روزانه (RDA) برای ویتامین D، با ۲ واحد IUs (واحد بین المللی) یا mcg (میکروگرم) تعیین می شود. این میزان برای حفظ سلامت استخوانی و متابولیسم طبیعی کلسیم در افراد سالم کافی است.

 

10 سوالی که درباره ویتامین D می پرسند

۴۰۰ واحد معادل است با ۱۰ mcg؛ ۶۰۰ واحد معادل با ۱۵ mcg. 800 واحد معادل با ۲۰ mcg.

۴- فواید مصرف ویتامین D چیست؟

ویتامین D کارکردهای مختلفی در بدن دارد. شاید بتوان حیاتی ترین کارکردهای این ویتامین را این گونه بیان کرد؛ تنظیم جذب کلسیم و فسفر و کمک به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن. دریافت ویتامین D به اندازه کافی، برای رشد طبیعی و تکامل استخوان ها و دندان ها لازم است و مقاومت بدن را در مقابل برخی بیماری ها تقویت می کند. استعمال ویتامین D یا «کلسی پوترین» (نوعی ترکیب مصنوعی از ویتامین D) روی پوست، بیماری پسوریازیس را در بعضی افراد درمان می کند. استفاده از این ویتامین کنار کرم های حاوی کورتیکواستروییدها، اثربخشی آنها را در درمان پسوریازیس افرایش می دهد.

ویتامین D برای جلوگیری از ابتلا به نرمی استخوان و درمان آن موثر است. افراد مبتلا به نارسایی کلیه باید از نوع خاصی از ویتامین D به نام «کلسیتریول» استفاده کنند. یکی از بیماری هایی که سطح فسفات را در خون پایین می آورد، نشانگان فانکونی است. استفاده از ویتامین D خوراکی در درمان این بیماری موثر است. در برخی موارد، سطح کلسیم در خون به علت پایین بودن سطح هورمون پاراتیرویید، کاهش می یابد و مصرف ویتامین D خوراکی، سطح کلسیم را در خون این افراد افزایش می دهد.

به علاوه، مطالعات نشان داده اند مصرف ویتامین ۳D، خطر پوسیدگی دندان ها را ۴۹ درصد کاهش می دهد و مصرف ویتامین D2  نیز این خطر را تا ۳۶ درصد در نوزادان، کودکان و بزرگسالان پایین می آورد.

 

10 سوالی که درباره ویتامین D می پرسند

۵- دلایل کمبود ویتامین D در بدن چیست؟

عوامل متعددی در ابتلا به کمبود ویتامین D نقش دارند؛ عواملی مانند:

•    آلودگی هوا
•    زندگی کردن در شهرهای بزرگی که ساختمان های بلندش جلوی نور خورشید را می گیرند.
•    بیرون نیامدن از خانه به اندازه کافی.
•    داشتن پوست تیره که مانع از جذب اشعه های خورشید می شود.
•    شیردادن به نوزاد برای مدت زمان طولانی.
•    چاق بودن که معمولا نیاز بدن به این ویتامین را افزایش می دهد.
•    برخی افراد بدون توانایی پردازش ویتامین D متولد می شوند و بعضی ها دچار مشکلات و بیماری هایی هستند که از هضم مناسب ویتامین D جلوگیری می کند.

۶- علایم کمبود ویتامین D در بدن چیست؟

کمبود ویتامین D همیشه با علائم همراه نیست، مگر اینکه سطح آن در بدن خیلی پایین بیاید. همین نکته می تواند تشخیص بیماری را خیلی سخت کند. با این حال، علائم کمبود ویتامین D می توانند شامل این موارد باشند:

مشکل داشتن در تفکر و تمرکز، درد استخوان، شکستگی مکرر استخوان ها، ضعف عضلانی و نرمی استخوانی که می تواند به بدشکلی منجر شود و خستگی بی دلیل.

۷- عوارض جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D چیست؟

استفاده از ویتامین D، در قالب مصرف خوراکی یا تزریق به عضله در مقادیر توصیه شده، معمولا بی خطر و ایمن است. بیشتر افراد بعد از مصرف این ویتامین با عوارض جانبی مواجه نمی شوند، مگر اینکه در استفاده از آن زیاده روی کرده باشند. بعضی از این عوارض بدین ترتیب هستند؛ ضعف، خستگی، خواب آلودگی، سردرد، بی اشتهایی، خشکی دهان، طعم فلز در دهان، حالت تهوع، استفراغ و…

 

 10 سوالی که درباره ویتامین D می پرسند

مصرف ویتامین D برای دوره های طولانی و در دوزهای بیشتر از ۴ هزار واحد روزانه، احتمالا غیرایمن است و می تواند سطح کلسیم را در خون به بیش از حد مجاز برساند. با این حال، افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند، معمولا زیر نظر پزشک از دوز بیشتری در دوره های کوتاه مدت استفاده می کنند. اگر میزان ویتامین D مصرفی در طول دوران بارداری یا شیردهی کمتر از ۴ هزار واحد روزانه باشد، احتمالا خطری برای مصرف کننده ندارد. این میزان اصلا نباید بیشتر شود زیرا برای خانم های باردار و شیرده مشکل ایجاد می کند و حتی می تواند آسیب جدی به نوزاد وارد کند.

ویتامین D می تواند سطح کلسیم را افزایش دهد و خطر سخت شریان ها را در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی شدید بالاتر ببرد. بنابراین، این بیماران باید درباره منع مصرف ویتامین D  با پزشک خودشان مشورت کنند.

۸- مهم ترین منابع غذایی حاوی ویتامین D  کدامند؟

تعداد بسیار کمی از مواد غذایی حاوی ویتامین D هستند. ماهی های چرب (مثل ماهی سالمون، تن و خال مخالی) و روغن کبد ماهی در گروه بهترین منابع غذایی از این ویتامین قرار می گیرند. مقدار کمی از ویتامین D در جگر گاو و تخم مرغ یافت می شود. در جدول زیر، مقدار دقیق ویتامین D موجود در مواد غذایی آمده است:

•    روغن کبد ماهی کاد (یک قاشق غذاخوری): ۱۳۶۰ واحد بین المللی (IU) در هر وعده مصرفی.
•    اره ماهی پخته شده (۸۵ گرم): ۵۶۶IU در هر وعده مصرفی.
•    ماهی سالمون پخته شده (۸۵ گرم): ۴۴۷ IU در هر وعده مصرفی.
•    ماهی تن (۸۵ گرم): ۱۵۴ IU در هر وعده مصرفی.
•    جگر گاو (۸۶ گرم): ۴۲ IU در هر وعده مصرفی.
•    تخم مرغ بزرگ: ۴۱ IU در هر وعده مصرفی.

۹- رایج ترین مکمل های ویتامین D کدامند؟

برای درمان کمبود ویتامین D، ۲ راه اصلی وجود دارد؛ استفاده از مکمل خوراکی یا تزریق عضلانی ویتامین D3. یکی از سوالاتی که همواره ذهن بسیاری از افراد را مشغول می کند، این است که کدام یک از این روش ها ایمن تر و موثرتر هستند؟

 

 10 سوالی که درباره ویتامین D می پرسند

گروهی از محققان ایرانی در سال ۲۰۱۳ میلادی با انجام بررسی های دقیق درباره این ۲ روش درمانی، نتایج قابل اطمینانی دست پیدا کردند؛ یافته های آنها نشان داد هر ۲ رژیم درمانی، سطح ویتامین D را در خون تا حد زیادی افزایش می دهند. این محققان براساس یافته هایشان نتیجه گرفتند هر ۲ روش از نظر ۳ ویژگی ایمنی، اثربخشی و عملی بودن، با هم یکسان هستند.

محققان کانادایی هم اعلام کرده اند تفاوتی نمی کند از کدام گروه (تزریقی یا خوراکی) مکمل های ویتامین D استفاده کنید، فقط باید حواستان باشد این مکمل ها را حتما زیر نظر پزشک مصرف کنید تا دچار عوارض جانبی ناشی از زیاده روی در دریافت آنها نشوید. این محققان، تجویز قرص های خوراکی هزار تا ۵۰ هزار واحدی یا تجویز آمپول های تزریقی را تنها به شرایط بیمار وابسته می دانند و معتقدند کاری که مصرف ماهیانه یک قرص ۵۰ هزار واحدی ویتامین D می کند، درست مانند همان کاری است که مصرف روزانه قرص های هزار واحدی یا آمپول های تزریقی دوره ای آنها می کنند.

خبر خوب برای والدین هم اینکه به تازگی، انواع قرص های جوشان حاوی ویتامین D و کلسیم برای بچه ها یا افرادی که نمی توانند به راحتی با قرص و آمپول ارتباط برقرار کنند، به بازار آمده تا آنها هم بتوانند کمبودهای خود را در این زمینه با راه های ساده تری برطرف کنند.

۱۰- مکمل ویتامین D چطور باید مصرف شود؟

خیلی از افراد می خواهند بدانند مکمل های ویتامین D را چطور مصرف کنند و سوالات مختلفی در این زمینه دارند؛ آیا باید مکمل را همراه با مواد غذایی خورد؟ با توجه به اینکه ویتامین D نوعی ویتامین محلول در چربی است، آیا باید همراه با چربی خورده شود؟ آیا باید مکمل را همراه با وعده غذایی بخوریم؟ آیا مکمل ویتامین D با معده خالی هم جذب می شود؟

پاسخ کلی به چنین سوالاتی، این است که اصلا اهمیتی ندارد چطور مکمل ویتامین D را مصرف کنید. تحقیقات علمی، نتایج متناقضی را در این زمینه نشان می دهند و نباید فقط به یکی از آنها توجه کرد. بنابراین، مهم ترین نکته این است که ویتامین D مورد نیاز بدن را هر روز به آن برسانید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

کدام مواد طبیعی را مصرف نمایم تا صورتی جوان، براق …ویتامینها و مکملهایی که ضروری است هر خانمی مصرف نماید بعضی روزها آنقدر سرتان شلوغ اطلاعات دارویی،شناخت داروها،عوارض داروها،داروشناسی اطلاعات دارویی آکاایران جهت آشنایی بیشتر شما با عوارض دارویی تهیه شده است اکیدا در کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …زیبایی شما در خون شماست پیش گفتار یک روش نسبتا نوین و بنیادین سلول های درمانی در آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیناباروری، قصّه پر غصّه بسیاری از خانواده ها به خصوص زوج های جوان است؛ قصّه ای که ترنّم بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …سرفه خلط زرد یا سبز به این معنی است که سیستم ایمنی بدن شما در فشار است همه سرفه ها دانستنی هایی درباره مایع منی و اسپرم جدید مایعمنیواسپرمدانستنی هایی درباره مایع منی و اسپرم هرآنچه باید درباره مایع منی و کیفیت اسپرم بدانیدنقدی بر در ایران دکتر احمد قنبریآیاهمانغولچراغجادواست؟آیا همان غول چراغ جادو است ؟ از میان خیل تکنولوژی و روش های زیبایی که روزانه از بارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودکآشنایی با زایمان طبیعیبارداریعلایم بارداریمقاربتلباس باردرایتست باردارینشانه بتامتازون همه چیز درباره استفاده از بتامتازونبتامتازونمعرفی داروی بتامتازون بتامتازون یک کورتیکو استروئید است که برای درمان بیماریهای بيماريهاي غير واگير شايع سایت پزشکان بدون مرزبواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود کدام مواد طبیعی را مصرف نمایم تا صورتی جوان، براق و بدون لک ویتامینها و مکملهایی که ضروری است هر خانمی مصرف نماید بعضی روزها آنقدر سرتان شلوغ است که اطلاعات دارویی،شناخت داروها،عوارض داروها،داروشناسی مقالات سلامت اطلاعات دارویی آکاایران جهت آشنایی بیشتر شما با عوارض دارویی تهیه شده است اکیدا در نظر کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان پی آر پی زیبایی شما در خون شماست پیش گفتار یک روش نسبتا نوین و بنیادین سلول های درمانی در علم آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی ناباروری، قصّه پر غصّه بسیاری از خانواده ها به خصوص زوج های جوان است؛ قصّه ای که ترنّم بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها سرفه خلط زرد یا سبز به این معنی است که سیستم ایمنی بدن شما در فشار است همه سرفه ها مربوط به دانستنی هایی درباره مایع منی و اسپرم جدید مایعمنیواسپرم دانستنی هایی درباره مایع منی و اسپرم هرآنچه باید درباره مایع منی و کیفیت اسپرم بدانید نقدی بر در ایران دکتر احمد قنبری آیاهمانغولچراغ آیا همان غول چراغ جادو است ؟ از میان خیل تکنولوژی و روش های زیبایی که روزانه از رسانه های بارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودک آشنایی با زایمان طبیعیبارداریعلایم بارداریمقاربتلباس باردرایتست باردارینشانه های بتامتازون همه چیز درباره استفاده از بتامتازون بتامتازون معرفی داروی بتامتازون بتامتازون یک کورتیکو استروئید است که برای درمان بیماریهای مختلفی به بيماريهاي غير واگير شايع سایت پزشکان بدون مرز بی‌اشتهایی عصبی، یک اختلال تغذیه‌ای است که باعث می‌شود افراد در مورد وزن خود و غذایی که می

مطلب هرآنچه لازم است درباره ویتامین D بدانید در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :هرآنچه لازم است درباره ویتامین D بدانید
http://mofidestan.ir/%d9%87%d8%b1%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-d-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 292 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)
» :: مرجع ترفندهای ریجستری

خرید و دانلود محصول

1394/06/11
ریجستری , کامپیوتر , آموزشی




دانلود رايگان كتاب مرجع ترفند هاي رجيستري - عصر ایران www.asriran.com/.../دانلود-رايگان-كتاب-مرجع-ترفند-هاي-رجيستري‎Cached Similarدانلود رايگان كتاب مرجع ترفند هاي رجيستري. امير نعيمي. از اين به بعد سعي سرويس فناوري اطلاعات عصر ايران بر آن خواهد بود ،تا هر از چند گاهي كتاب هاي مناسب اين ... آموزش ترفندهای ریجستری، ترفندهای ریجستری در ویندوز هفت - ایران ... pgs.parsiblog.com/.../آموزش+ترفندهاي+ريجستري،+ترفندهاي+ريجستري+در+ويندوز+هفت/‎Cached14 ژانويه 2014 ... توسط ایران مرجع مرجعی کامل از علوم مختلف ایران مرکز دانلود رایگان کتاب آموزش ترفندهای ریجستری، ترفندهای ریجستری در ویندوز هفت ... دانلود کتاب مرجع ترفندهاي ريجستري www.takbook.com/2114...ebook/دانلود-کتاب-مرجع-ترفندهاي-ريجستري/ دانلود کتاب مرجع ترفندهای ریجستری. 0. admin; دانلود كتاب كامپيوتر; ۱۹ام آذر ۱۳۸۶; بدون نظر. امتیاز به این مطلب! 21,095 views. بازدید. دانلود کتاب. زبان کتاب : ... [PDF] رﺟﻴﺴﺘﺮي ﻣﺮﺟﻊ ﺗﺮﻓﻨﺪهﺎي polsang.persiangig.com/T@rfand.pdf‎Cachedﻣﺮﺟﻊ ﺗﺮﻓﻨﺪهﺎي. رﺟﻴﺴﺘﺮي. ﺷﻨﺒﻪ. ۴. ﺁذر. ١٣٨۴ www.PCSeven.com. ﺑﻮﺳﻴﻠﻪ d@rksp3ll : رﺟﻴﺴﺘﺮی ﭼﻴﺴﺖ. : رﺟﻴﺴﺘﺮی ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ دادﻩ ای اﺳﺖ ﺑﺎ ﭘﻴﮑﺮ درﺧﺘﯽ. ﮐﻪ در ﺁن اﻃ. ﻼﻋﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ، ﮐﺎرﺑﺮان ... مرجع دانلود کتاب الکترونیکی: آرشیو ترفندهای رجیستری - پارس بوک www.parsbook.com/tarfand/registry/‎Cachedتوضیحات : در این کتاب، مجموعا 160 ترفند جالب رجیستری به صورت دسته بندی شده و شرح عملکرد قرار دارد. این کتاب میتواند به عنوان مرجع ترفندهای کاربردی ... دانلود فایل ( مرجع کامل ترفند های ویندوز و ریجستری) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=2447‎Cached8 نوامبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مرجع کامل ترفند های ویندوز و ریجستری_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مرجع کامل ترفند های ویندوز و ریجستری ببرید. دانلود کتاب pdf مرجع ترفند های ریجستری|بخش دوم - زمنز zemanz.com/ترفند...ترفندهای.../179-دانلود-کتاب-pdf-مرجع-ترفند-های-ریجستری-بخش-دوم.html‎Cached10 مه 2016 ... انواع ویروس های کامپیوتری,ترفند های کامپیوتر,ترفندهای کامپیوتری آموزش کامپیوتر,ترفند کامپیوتر افزایش سرعت کامپیوتر,درباره ... مرجع کامل ترفندهای ویندوز و ریجستری - دانلود فایلهای مفید mofidnet.blogsky.com/1395/06/21/post-10738/‎Cached11 سپتامبر 2016 ... کتاب مرجع کامل ترفند های ویندوز و رجیستری - ایران فایل دانلود www.iranfiledl. blogsky.com/1395/06/12/post-5248/ Cached2 سپتامبر 2016 . کتاب الکترونیکی مجموعه 160 ترفند رجیستری ویندوز soft98.ir/.../کتاب+الکترونیکی+مجموعه+160+ترفند+رجیستری+ویندوز/‎Cached Similarتوضیحات : در این کتاب، مجموعا 160 ترفند جالب رجیستری به صورت دسته بندی شده و شرح عملکرد قرار دارد. این کتاب میتواند به عنوان مرجع ترفندهای کاربردی ... ترفندستان - مرجع ترفندهای فناوری www.tarfandestan.com/‎Cached Similarمرجع ترفند ویندوز 10، ترفند اندروید، ترفند تلگرام، ترفند اینستاگرام، ترفند بازی. ... اتصال شبکه‌های وایرلس در ویندوز 10 · ترفند دسکتاپ · ترفند رجیستری ...

نوشته مرجع ترفندهای ریجستری اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :مرجع ترفندهای ریجستری
http://file.takhfifestan.com/%d9%85%d8%b1%d8%ac%d8%b9-%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%db%8c%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 106 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)
» :: کارت ویزیت به همراه لایه فرمت PSD

خرید و دانلود محصول

1394/06/01
کارت ویزیت آماده , فرمت PSD , فرمت پی اس دی کارت ویزیت آماده باکیفیت , کارت ویزیت




Images for کارت ویزیت به همراه لایه فرمت PSD دانلود 5 بسته کارت ویزیت لایه باز با فرمت PSD (رایگان) www.iphotoshop.ir/دانلود-5-بسته-کارت-ویزیت-لایه-باز-با-فرم/‎Cached Similar30 جولای 2012 ... امروز 5 بسته کارت ویزیت لایه باز رنگی، شاد و خیلی زیبا رو براتون آپلود کردم که هم به درد کارهای شخصی و هم تجاری میخورن. فقط کافیه که اونها ر. کارت ویزیت با فرمت Psd - گرافیران - دانلود، آموزش فتوشاپ www.graphiran.com/tag/کارت-ویزیت-با-فرمت-psd/‎Cached Similar۱۵۵ امین نمونه کارت ویزیت های PSD لایه باز گرافیران یک طرح زیبای کارت ویزیت شرکتی و تجاری آماده با طراحی بسیار مدرن و شیک می باشد که می توانید از آن برای ... مجموعه ۱۰ تا از بهترین طرح های لایه باز کارت ویزیت - وب تستر - خانه webtoaster.ir/طرح-لایه-باز-کارت-ویزیت/‎Cached Similar Rating: 4 - Review by جاوید نبوی 22 سپتامبر 2015 ... برترین کارت ویزیت های سال 2016 لایه باز. در اینجا کارت هایی با طرح های ساده با فرمت PSD و کاملا رایگان برای دانلود قرار داده شده. توجه: شماره ای که ... کارت ویزیت | رضا گرافیک | مجله آنلاین گرافیک rezagraphic.ir/category/فایل-آماده/فتوشاپ-فایل.../کارت-ویزیت/‎Cached Similarطرح لایه باز کارت ویزیت عکاسی با طرح دوربین قدیمی|رضاگرافیک ... و با رنگبندی مشکی می باشد برای دانلود با لینک مستقیم و با فرمت PSD به ادامه مطلب بروید . دانلود کارت ویزیت PSD لایه باز | رضا گرافیک | مجله آنلاین گرافیک rezagraphic.ir/tag/دانلود-کارت-ویزیت-psd-لایه-باز/‎Cachedطرح لایه باز بسیار زیبا و فوق العاده از کارت ویزیت سری هفتادم در این مطلب سایت ... کارت ویزیت خلاقانه و فلت با رنگبندی مختلف از گرافیک ریور-Graphicriver ... دانلود طرح آماده (لایه باز) کارت ویزیت شخصی با فرمت PSD iraniangraphic.com/.../کارت-ویزیت-طراحی-طراح-شخصی-آماده-چاپ-psd-فتوشاپ-طرح-تصویر-عکس-دانلود-وکتور.html‎Cached Similar19 نوامبر 2013 ... در این مطلب طرح آماده (لایه باز) کارت ویزیت شخصی با فرمت eps,PSD با گرافیک بالا ارائه شده است. شما می توانید از این مجموعه جدید وکنور در طراحی ... کارت ویزیت آماده (psd) Archives - سایت تخصصی ... - طرح لایه باز آماده https://vatanphoto.com/category/psd/کارت-ویزیت-آماده-psd/‎Cachedجهت دانلود این طرح لایه باز کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش بکگراند فروشگاه میوه و تره بار با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز ... دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت با فرمت PSD - استودیوی طراحی نقش nagsh.ir/دانلود-طرح-لایه-باز-کارت-ویزیت-فرمت-psd.html‎Cachedدر این بخش فایل لایه باز  کارت ویزیت  برای دانلود شما قرار داده شده است. از این پروژه های آماده فتوشاپ می توانید در طراحی های خود استفاده کنید. دانلود 3 طرح لایه باز کارت ویزیت با فرمت PSD - استودیوی طراحی نقش nagsh.ir/دانلود-3-طرح-لایه-باز-کارت-ویزیت.html‎Cached Similarدر این بخش 3 فایل لایه باز  کارت ویزیت  برای دانلود شما قرار داده شده است. از این پروژه های آماده فتوشاپ می توانید در طراحی های خود استفاده ...

نوشته کارت ویزیت به همراه لایه فرمت PSD اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :کارت ویزیت به همراه لایه فرمت PSD
http://file.takhfifestan.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%aa-psd/
نویسنده وبلاگ بازدید : 172 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : ۲۰ صفحه                 مقدمه: یکی از مسائلی که در سالهای اخیر مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) قرار گرفته است توجه به مسائل اقتصادی کشور میباشد. نامگذاری ۴ سال پی در پی با موضوعات اقتصادی نشان از اهمیت بالای این موضوع نزد معظم له دارد. بانک و بانکداری نیز که قلب تپنده هر اقتصاد و جاری کننده خون در رگهای اقتصاد جامعه است باید در حکومت اسلامی کاملا منطبق با موازین اسلام اداره شود تا به عنوان پایه و اساس اقتصاد اسلامی نقش موثری را ایفا نماید . در کشور ما ایران اسلامی که اقتصاد آن «پول محور» و بعبارتی بر پایه پول استوار است و حدود ۶۰ درصد از اقتصاد مملکت ما را بازار پولی تشکیل می دهد و حدود یک سوم از سهم اقتصاد، متعلق به سهم بازار سرمایه می باشد، توجه به بانکداری اسلام …

بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی – پورتال پژوهشکده پولی و بانکی
www.mbri.ac.ir/Default.aspx?pagename=islamicbankingpages…‎Cached
Similarاقتصاد مقاومتی یک اقتصاد فعال و مقاوم است با رویکرد تعاملی که از تمامی ظرفیت
های محیطی جامعه برای استقرار آن استفاده می کند. در این میان بانک اسلامی می تواند …
مقاله بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی – سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-MOCONF04-MOCONF04_067=بانکداری-اسلامی-و-اقتصاد-مقاومتی.html‎Cachedمقاله بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی, در چهارمین کنفرانس بین المللی … توانید
اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید.
مقاله بررسی صنعت بانکداری کشور از منظر اقتصاد مقاومتی و دوران …
www.civilica.com/Paper-CICRE01-CICRE01_031=بررسی-صنعت-بانکداری-کشور-از-منظر-اقتصاد-مقاومتی-و-دوران-اقتصادی-پساتحریم.html‎Cachedمقاله بررسی صنعت بانکداری کشور از منظر اقتصاد مقاومتی و دوران اقتصادی
پساتحریم, … اقتصاد مقاومتی، بانکداری اسلامی، تحریم، پساتحریم، بانکداری.
مقاله بررسی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی – فایل تک
filetak.blogsky.com/1395/06/25/post-10159/‎Cached15 سپتامبر ۲۰۱۶ … تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی … بانک و
بانکداری نیز که قلب تپنده هر اقتصاد و جاری کننده خون در رگهای . مقاله …
مقاله بررسی و ارزیابی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی – نیک فایل
nikfike.blogsky.com/…/مقاله-بررسی-و-ارزیابی-بانکداری-اسلامی-و-اقتصاد-مقاومتی
نیک فایل – مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی. … از نیک
فایل مقاله بررسی و ارزیابی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی دانلود با لینک …
مقاله بررسی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی – دانلود مقاله پروژه …
downloadproje.ir/pnu/…/مقاله-بررسی-بانکداری-اسلامی-و-اقتصاد-م/‎Cached15 ا کتبر ۲۰۱۶ … بانک و بانکداری نیز که قلب تپنده هر اقتصاد و جاری کننده خون در رگهای اقتصاد
جامعه است باید در حکومت اسلامی کاملا منطبق با موازین اسلام اداره شود …
تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی …
downloadproje.ir/pnu/…/تحقیق-درباره-بررسی-و-ارزیابی-بانکداری/‎Cached17 ا کتبر ۲۰۱۶ … تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی. فرمت فایل :
word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : ۱۹ صفحه مقدمه: یکی از مسائلی …
نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی
mieaoi.ir/‎CachedIslamic economic letters نشریه نامه اقتصاد اسلامي. … عضو سازمان کنفرانس اسلامی).
:: بررسی فقهی حقوقی تنزیل اسناد و اوراق بهادار با تاکید بر مقررات جدید بانکی.
بررسی قوانین بانکداری اسلامی در رابطه با طرح توسعه اقتصاد مقاومتی
nokhbegan.farafile.ir/…/بررسی-قوانین-بانکداری-اسلامی-در-رابطه-با-طرح-توسعه-اقتصاد-مقاومتی‎Cached30 ا کتبر ۲۰۱۶ … تحقیق بررسی قوانین بانکداری اسلامی در رابطه با طرح توسعه اقتصاد … در این مقاله
این مسأله مورد بحث قرار گرفته است که توزیع درآمد در اسلام نه …
بانکداری اسلامی,اقتصاد مقاومتی,بانکداری,اقتصاد اسلامی , علوم …
razifile.ir/?tag=بانکداری-اسلامیاقتصاد-مقاومتیبانکد‎Cachedبایگانی برچسب: بانکداری اسلامی,اقتصاد مقاومتی,بانکداری,اقتصاد اسلامی , علوم
انسانی , مقاله بررسی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی …

نوشته مقاله بررسی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :مقاله بررسی بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی
http://doclink.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 122 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)


تین‌نیوز| رئیس جامعه هتلداران ایران دو اقدام اساسی برای حمایت و جلب سرمایه‌گذار در عرصه هتل‌سازی را ایجاد مشوق‌هایی مثل واگذاری زمین با قیمت مناسب و دیگری آزادسازی نرخ اقامت برای اطمینان از بازگشت سرمایه عنوان کرد و گفت: «در تهران تقاضا برای ساخت هتل زیاد است، اما از بس که زمین با نرخ گران فروخته می‌شود و عوارض شهرداری بالا است، سرمایه‌گذاران نمی‌توانند در این شهر هتل ۴ و ۵ ستاره تاپ بسازند؛ درحالی‌که الان وقت حمایت از سرمایه‌گذار است.»

جمشید حمزه‌زاده در این‌باره توضیح داد: «در واقع استقبال به نسبت گذشته زیاد شده، اما مشکلات زیربنایی آنقدر زیاد است که بیشتر سرمایه‌گذاران از همان ابتدای کار با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شوند.»

 
او همچنین با انتقاد از ساخت هتل بدون نیازسنجی در مناطق مختلف اظهار کرد: «هرگونه احداث هتل باید به مطالعات نیازسنجی مشروط شود. واقعیت آن است که ما در هر نقطه‌ای از ایران به هتل‌های ۴ و ۵ ستاره یا حتی اقامتگاهی در سطح هتل نیاز نداریم، اما به نظر می‌رسد این فاکتور مهم جدی گرفته نمی‌شود.»

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: «وضعیت به گونه‌ای شده که با هر درخواستی برای ساخت هتل موافقت می‌شود؛ بدون آنکه به سرمایه‌گذاری جهت داده شود. مصداق ملموس این شرایط، مشهد است که بدون نیازسنجی، هتل‌سازی به شکل انبوه در حال اتفاق است و حتما در آینده نزدیک این شهر را دچار مشکل می‌کند.» حمزه‌زاده تاکید کرد: «در دنیا هر نوع توسعه‌ای بر مبنای مطالعه صورت می‌گیرد. اگر بنا بر توسعه بی‌رویه باشد که اخلال ایجاد خواهد شد. این موضوعی نیست که از آن غافل شویم و باید توجه جدی‌تری صورت گیرد.»

این هتلدار البته در دسترس نبودن اطلاعات هتل‌هایی که گفته شده به بهره‌برداری رسیده‌اند، را نیز مورد نقد قرار داد و افزود: «آمار هتل‌های بهره‌برداری شده مستند نیست. برای همین از اداره‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان‌ها درخواست شده اطلاعات این هتل‌های تازه‌تاسیس را به صورت فهرست‌شده ارائه کنند تا در دسترس دیگران قرار گیرد.»

رئیس جامعه هتلداران ایران یادآور شد: «ما انتظار داریم وقتی مسوولان آماری را عمومی اعلام می‌کنند، اطلاعات جزئی‌تر آن را نیز در دسترس قرار دهند تا ابهامی پیش نیاید.»

پیش از این معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرده بود که در سه سال و نیم گذشته ۳۰ هتل در کشور به بهره‌برداری رسیده و امسال هم ۱۵ هتل دیگر به چرخه خدمات اقامتی اضافه می‌شود و ۱۲۵ هتل دیگر هم درحال آماده‌سازی و ساخت است. او قبلا نیز گفته بود که ۱۷۵ هتل ۴ و ۵ ستاره با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد در حال ساخت است که تا پایان سال ۱۳۹۶، ۶۵‌واحد آن به بهره‌برداری می‌رسد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب دو اقدام برای جلب سرمایه‌گذار هتل‌سازی در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :دو اقدام برای جلب سرمایه‌گذار هتل‌سازی
http://mofidestan.ir/%d8%af%d9%88-%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%84%d8%a8-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87%e2%80%8c%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 132 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

  مشخصات این فایل عنوان: انواع پنیر و اصول پنیرسازی فرمت فایل : word( قابل ویرایش) تعداد صفحات: ۲۲ این مقاله درمورد انواع پنیر و اصول پنیرسازی می باشد. خلاصه آنچه در مقاله انواع پنیر و اصول پنیرسازی می خوانید :آزمایشگاه کنترل کیفیت وسایل آزمایشگاهی مورد نیاز شامل :لوله آزمایش در اندازه های مختلف ارلن, بالن، قیف دکانتور، مخزن شیشه ای، پیپت در اندازه های مختلف ، رفراکتومتر، سانتریفوژ، ترازوی حساس، چراغ گاز، میکروسکوپ، بورت بشر، بالن ژوژه، قیف، pH متر،  اسپاتول فلزی ، لام، لامل، شیشه، ساعت، انکوباتور، آون، بن ماری، ترمومتر، اتوکلاو و غیره می باشد که کلاً به مبلغ ۱۳۰۰۰۰۰۰ ریال برآورد می گردد.فراورده هاي لبني بر اساس ميزان اهميتي كه در سلامتي دارند و از نظر اينكه آلودگي پذيري بالايي دارند. بنابراين حساسيت و دقت بالايي را در انجام آزمايشات مي طلبند كه در صنايع شير بر اساس ميزان چربي قيمت پرداختي مي شود بنابراين يكي از آزمايشات عمده در آن تست چربي مي باشد.۱- روش ژربردر اين روش كه يك روش سريع آزمايش چربي است كه ظرف مدت ۵ دقيقه ميزان چربي را به ما مي دهد كه با استفاده از بوتيروم …

دانلود مقاله انواع پنیر و اصول پنیرسازی در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود مقاله انواع پنیر و اصول پنیرسازی
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%be%d9%86%db%8c%d8%b1-%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%be%d9%86%db%8c%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d8%b2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 127 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)


وب سایت جی اس ام – حسن سیدی: شرکت هوایی Qantas استرالیا در سال ۲۰۱۸ پرواز بدون توقفی از شهر پرت استرالیا به لندن انجام می‌دهد که طولانی‌ترین پرواز جهان خواهد بود.

 

 بدون توقف!از استرالیا به انگلیس؛ طولانی‌ترین پرواز جهان در 17.5 ساعت

اکثر مسافران سفرهای هوایی را، به خاطر سرعت بالا و کم شدن زمان سفر، به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند. با این حال اگر مسافت دور باشد مسافران مجبورند برای رسید به مقصد ساعات زیادی در هواپیما سر کنند یا بین راه توقف داشته باشند.

شرکت هواپیمایی Qantas استرالیا اعلام کرده است به زودی پروازهای خود را از پرت استرالیا به لندن آغاز می‌کند؛ مسیری که با زمان ۱۷٫۵ ساعتی لقب طولانی‌ترین سفر هوایی بدون توقف جهان را به خود اختصاص داده است.

مسافت ۱۴۴۶۸ کیلومتری این پرواز قرار است با هواپیمای Boeing 787 Dreamliner انجام شود که سال آینده به شرکت Qantas تحویل داده می‎شود. تا پیش از این پرواز دبی به آوکلند نیوزلند، با مسافت ۱۴۲۰۰ کیلومتر و صرف زمان ۱۶٫۵ ساعت، طولانی‌ترین پرواز بدون توقف جهان بود.

هم اکنون مسافرانی که می‌خواهند با هواپیما از پرت به لندن پرواز کنند ۲۰ ساعت در راهند (با یک بار توقف) اما با راه افتادن این پرواز بدون توقف ۲ ساعت و نیم در وقت آنها صرفه‌جویی می‎شود. البته انتظار نمی‌رود این پرواز تا مارس ۲۰۱۸ صورت پذیرد، ولی پرت دارد آماده می‌شود تا خودش را به عنوان یک مرکز هوایی بین‌المللی جدید، که اقیانوس آرام جنوبی را به اروپا وصل می‌کند، معرفی کند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب طولانی‌ترین پرواز جهان در ۱۷٫۵ ساعت در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :طولانی‌ترین پرواز جهان در ۱۷٫۵ ساعت
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86%db%8c%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-17-5-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 130 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

ست زیبای کردی مجلسی آقای محمد تیراندری

با عرض سلام خدمت کاربران گرامی ست کردی مجلسی آقای تیراندری شامل(25عدد ریتم مجلسی جدید کردی ، 47عدد ساز خود اجرا بهترین ها و10عدد ساز دستی جدید پیشنهاد میکنم این ست زیبا رو تهیه کنید با تشکر. ...




[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]


لینک منبع و پست :ست زیبای کردی مجلسی آقای محمد تیراندری
http://goodfile.blogsky.com/1395/09/22/post-57825/
نویسنده وبلاگ بازدید : 120 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

در این بخش سند توسعه محلات بلورسازی و باغ خزانه که در غالب برنامه بازآفرینی پنج ساله محله توسط دفتر خدمات نوسازی محلات بلورسازی و باغ خزانه تدوین شده است برای دانلود قرار داده شده است. این گزارش در ۵۲ صفحه و با فرمت PDF می‌باشد. در ذیل فهرست مطالب کامل آن آمده است. در صورت تمایل می‌توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.  …

مطلب دانلود سند توسعه محلات بلورسازی و باغ خزانه از سایت فایل فوری


لینک منبع و پست :دانلود سند توسعه محلات بلورسازی و باغ خزانه
http://filefori.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d9%86%d8%af-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d9%85%d8%ad%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d8%ae/
نویسنده وبلاگ بازدید : 139 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، به گفته محققان، بیماران دارای علائم پیش-فشارخون بالا در صورت عدم اصلاح سبک زندگی خود مبتلا به فشارخون بالا خواهند شد.

دکتر آشتوش آنگریچ، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «علائم پیش-فشارخون بالا و فشارخون بالا ریسک بروز حمله قلبی، سکته و نارسایی قلبی را افزایش می دهد.»

مطالعه جدید شامل ۶۰ فرد سالم با فشارخون نسبتا بالا بود. شرکت کنندگان به طور تصادفی به گروه تمرین یوگا همراه با تغییر در سبک زندگی یا به گروه صرفا تغییر در سبک زندگی (گروه کنترل) اختصاص داده شدند. تغییر در سبک زندگی شامل ورزش های متعادل هوازی، پیروی از رژیم غذایی سالم تر و ترک سیگار بود.

گروه یوگا با میانگین سنی ۵۶ سال، به مدت یک ماه تعالیم یوگا را دریافت کردند و این فعالیت را در خانه انجام می دادند. میانگین سنی گروه کنترل هم ۵۲ سال بود.

بعد از گذشت ۳ ماه، محققان دریافتند افراد گروه یوگا شاهد کاهش قابل توجه فشارخون خود بودند درحالیکه در گروه کنترل چنین کاهشی مشاهده نشد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب «یوگا» داروی خوب فشار خون بالا در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :«یوگا» داروی خوب فشار خون بالا
http://mofidestan.ir/%db%8c%d9%88%da%af%d8%a7-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 116 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)


هفته پیش، هم اطلاعات جدیدی از Gran Turismo Sport منتشر شد و هم احتمال داده شد که فیلم فروشنده، شانس زیادی برای کسب اسکار داشته باشد.

هفته گذشته نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. یکی از این اتفاقات، ارائه اطلاعات تازه‌ای از بازی مورد انتظار Gran Turismo Sport بود. کازوئوری یامائوچی، مدیر عامل استودیو پالی‌فانی دیجیتال که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، اطلاعات جدیدی از نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو و واقعیت مجازی بازی ارائه کرد.

یکی دیگر از اخبار مهم هفته گذشته، گزارش منتقد لوس‌ آنجلس تایمز بود. مایک اوردونا، جدیدترین فیلم اصغر فرهادی یعنی «فروشنده» را در مقاله‌ای نقد کرد و در انتها نوشت این فیلم شانس بسیار زیادی برای به دست آوردن اسکار بهترین فیلم خارجی دارد. 

اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب هفته نامه ویدیویی ۳۱: از اطلاعات جدید Gran Turismo Sport تا شانس برنده شدن فروشنده در اسکار در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :هفته نامه ویدیویی ۳۱: از اطلاعات جدید Gran Turismo Sport تا شانس برنده شدن فروشنده در اسکار
http://mofidestan.ir/%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c-%db%b3%db%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-gran-turismo/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 664
  • بازدید سال : 4,134
  • بازدید کلی : 28,654